اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد:

تجهیز دانشگاه‌ها به پژوهشکده ایثارگری ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان گفت: برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در مراکز علمی و دانشگاه‌ها راه‌اندازی پژوهشکده برای شناسایی جایگاه شهدا، جانبازان و ایثارگران ضروری است.

تجهیز دانشگاه‌ها به پژوهشکده ایثارگری ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیش از ظهر امروز یادواره کنگره شهدای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مشاور امور ایثارگران و رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

قدرت‌الله خرم‌روز مقام والای شهادت را ارزشمند برشمرد و اظهار کرد: شهیدان، جانبازان و ایثارگران جان بر کف به سوی جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و جان خود را تقدیم نظام و اسلام کردند که با این رشادت‌ها درس ایثار و شهادت به ما آموختند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر تاریخ ملت‌ها را ورق بزنیم بخش اعظم آن و تغییرات حاصل شده را از ایثارگری و فداکاری شهدا می‌بینیم.

خرم‌روز جانبازان و ایثارگران و شهیدان  هشت سال دفاع مقدس را گنجینه‌های ارزشمند نظام عنوان کرد و گفت: شهیدان شمع محفل جامعه بوده و جانبازان مانده‌اند تا سندی بر افتخارآفرینی سرزمین ایران اسلامی باشند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌ها و دسیسه‌های دشمنان برای انهدام نظام و انقلاب اشاره کرد و گفت: در سه دهه انقلاب اسلام رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و همت مردم در پیروزی و تثبیت انقلاب تاثیر زیادی داشته است.

وی دانشگاه را محل کسب علم و دانش‌افزایی بر شمرد و گفت: زمانی که اساتید، مسئولان و دانشجویان این عرصه متوجه هجوم دشمنان و منافقین شوند با تمام قوا به عرصه خواهند آمد و در برابر هر کجی و انحرافی ایستادگی می‌کنند.

این مسئول در کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: حضور حداکثری اقشار مختلف مردم نه تنها در دفاع مقدس بلکه در همه امور از جمله سازندگی و توسعه کشور بوده است.

خرم‌روز توجه به فرامین رهبری و نام‌گذاری سال‌ها با عناوین مختلف را نوعی استقامت و مبارزه در مقابل دشمنان ذکر کرد و گفت: دشمنان نظام امروز به شکل‌ها و تاکتیک‌های مختلفی به جنگ با نظام آمده که همه مردم باید با آگاهی بیشتری در جامعه حضور پیدا کنند.

وی اضافه کرد: با همت و همدلی مسئولین و مردم از توطئه‌های دشمن در مراحل مختلف عبور خواهیم کرد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و اسلام از نظر منطق کم آورده‌اند و در میدان گفت‌وگو نمی‌توانند وجود داشته باشند که با توهین و اهانت به پیامبر و ائمه متوسل شده‌اند.

این مسئول متذکر شد: برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در مراکز علمی و دانشگاه‌ها راه‌اندازی پژوهشکده برای شناسایی جایگاه شهدا، جانبازان و ایثارگران ضروری است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول