اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر ارشاد صورت گرفت

افتتاح کارگاه دائمی آموزش و پژوهش تئاتر خیابانی در ورامین

خبرگزاری فارس: کارگاه دائمی تولید، آموزش و پژوهش تئاتر خیابانی استان تهران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ورامین افتتاح شد.

افتتاح کارگاه دائمی آموزش و پژوهش تئاتر خیابانی در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش در پایان مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ادبی قیام 15 خرداد و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کارگاه دائمی تولید، آموزش و پژوهش تئاتر خیابانی شهرستان ورامین افتتاح شد.

اقدامات هنری در پاسخ به اهانت به پیامبر اکرم (ص)

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: وظیفه همه ارباب فکر و اندیشه است که ایجابی اقدام کنند.

سید محمد حسینی افزود: در دهه فجر نیز برنامه‌های متعددی به شناساندن ابعاد شخصیتی پیامبر اکرم(ص) اختصاص داده شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: دو فیلم سینمایی در این ارتباط در حال ساخت است که امیدواریم به جشنواره بین‌المللی فجر برسد، فرصتی که تا جشنواره باقیمانده است نیز هنرمندان و سازنده‌های فیلم‌های کوتاه و مستندات می‌توانند اقداماتی در راستای مستندسازی و ساخت فیلم کوتاه در ارتباط به پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) انجام دهند.

وی سپس در مورد کمبود نیروهای دستگاه فرهنگی کشور اظهار داشت: این مشکل در کل کشور وجود دارد، این اطمینان به ما داده شده که بتوانیم نیروهای جدیدی جذب نماییم تا مشکلات مذکور در آینده برطرف شود.

اصحاب فرهنگ و هنر ورامین اهانت به پیامبر (ص) را محکوم کردند

این گزارش حاکی است، همزمان با سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان ورامین اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان طی نوشته ای اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) را محکوم کردند.

در این نوشته آمده است: اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان ورامین ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، تولید فیلم اهانت آمیز به ساحت رسول اکرم (ص) توسط آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل را محکوم می‌کنند.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول