اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد

حمایت از فارغ‌التحصیلان برای حفظ روحیه تعاون

خبرگزاری فارس: معاون امور برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد: برای حفظ روحیه تعاون باید از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی حمایت‌های ویژه‌ای شود.

حمایت از فارغ‌التحصیلان برای حفظ روحیه تعاون

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه غلامرضا دیزج‌نژاد ظهر امروز در آیین افتتاح صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: در گذشته وقتی اعلام کردیم اقتصاد ایران وابسته به نفت است نفت ایران مورد تحریم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در برابر این تحریم‌ها مقاومت می‌کند، تصریح کرد: با توجه به اینکه اقتصاد درون‌زا در ایران حاکم است تحریم‌ها نتوانسته ما را از پا درآورد و در حال حاضر با ساز و کار داخلی اقتصاد را مدیریت می‌کنیم.

دیزج‌نژاد با بیان اینکه در حال حاضر اقتصاد ایران وابسته به نظام بانکی است، افزود: بر این اساس است که بانک مرکزی ایران تحریم شده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر بانک‌ها در زمینه اقتصادی به واحدهای تولیدی و خدماتی کمک نکنند، واحدها دچار مشکل می‌شوند.

دیزج‌نژاد با تاکید بر آسیب‌شناسی مشکلات اقتصادی، گفت: برای تحقق شعار محوری سال باید موانع و مشکلات حوزه اقتصاد مورد آسیب شناسی قرار گیرند.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌غربی اظهار داشت: نظام اقتصادی ایران نظام سرمایه‌داری نیست و طبق قانون اساسی زیرساخت‌های اقتصادی، دولتی، تعاونی و خصوصی در ایران تشکیل شده است که اگر زیرساخت‌ها موجود باشد باید در اجرا هم با دقت عمل کنیم.

دیزج‌نژاد تصریح کرد: راه تعاون در عرصه نظام سرمایه‌داری تعریف نشده نیست.

وی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن راه‌اندازی صندوق ضمانت تعاون در استان، افزود: فضای خوبی در استان در این بخش ایجاد شده است.

دیزج‌نژاد با تاکید بر ارتقای فضای معنوی تعاون، اعلام کرد: با ارتقای فضای معنوی تعاون شاهد موفقیت‌های بیش‌تر در این حوزه می‌شویم.

وی با اشاره به نقش موثر فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، گفت: حمایت از فارغ‌التحصیلان برای ایجاد تعاونی‌های جدید می‌تواند روحیه تعاون را در استان زنده نگه دارد.

دیزج‌نژاد با بیان اینکه در این میان باید طرح‌هایی در مقیاس کوچک را مورد توجه قرار دهیم، افزود: اگر بنگاه‌های کوچک خوب تعریف شوند به بنگاه‌های بزرگ تبدیل می‌شوند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول