اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اشتهاردی:

بخش تعاون در کشور 40 میلیون عضو دارد

خبرگزاری فارس: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیشترین آمار مشارکت مردم در تعاونی‌ها در سطح جهان را متعلق به مردم ایران دانست.

بخش تعاون در کشور 40 میلیون عضو دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، کاوه اشتهاردی عصر پنج‌شنبه بعد از بازدید از پروژه در حال ساخت پالایشگاه GTL ابرکوه در جمع مسئولان این شهرستان اظهار داشت: تعداد اعضای تعاونی‌ها در ایران از متوسط جهانی بالاتر است و در حالی که بر اساس میانگین جهانی از هر هفت نفر یک نفر عضو تعاونی هستند، در ایران از هر سه نفر یک نفر عضو تعاونی است.

وی با اشاره به بازدید خود از این پروژه افزود: با تعاملی که در مسئولان شهرستان ابرکوه دیده می‌شود، با راه‌اندازی این پالایشگاه غبار محرومیت، خواه ناخواه از ابرکوه زدوده می‌شود.

اشتهاردی با اشاره به ابتکار صورت گرفته و در کنار هم قرار دادن سه سرمایه‌گذار خارجی، شرکت‌های داخلی و بخش تعاونی خاطرنشان کرد: این تجربه حاصل تلاش مسئولان و همدلی مردمی و کاری بسیار ارزشمند است و باید مستندسازی شده و در اختیار دیگران قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای از بین بردن همراهی و همدلی در بین مردم و مسئولان به کار گرفته است، افزود: تنها با همدلی می‌توان این پروژه را به شکست کشاند.

این مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد تعاونی بروز و ظهور عینی اقتصاد مقاومتی و معنای تعاون تحقق روحیه و فرهنگ تعاون است.

اشتهاردی افزود: بر اساس آمار رسمی، بخش تعاون در کشور 40 میلیون عضو دارد که این آمارها به غیر از آمار اعضای تعاونی‌های فراگیر است.

وی یادآور شد: اگر مردم در کارهای تعاونی دخیل باشند و خود را سهیم بدانند در روحیه و زندگی آنها نیز تأثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول