اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مهریز در مجلس:

مسئولان اقتصاد مبتنی بر تعاون را جدی بگیرند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس گفت: مسئولان باید در شرایط اقتصادی به وجود ‌آمده فعلی، اقتصاد مبتنی بر تعاون را جدی بگیرند.

مسئولان اقتصاد مبتنی بر تعاون را جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده در نشستی با رئیس اداره تعاون روستایی مهریز اظهار داشت: تعاونی‌ها می‌توانند بازوی قوی برای اجرای برنامه‌های نظام و دولت باشند.

وی بیان کرد: اگر تعاونی‌های روستایی و کشاورزی وظایف اصلی خود را که همان خرید و فروش محصولات کشاورزی و دامی و ارائه خدمات تهیه و توزیع نهاده‌های کشاورزی و خدمات‌رسانی به اعضا و روستاییان است را به طور صحیح انجام دهند، دیگر در این مناطق شاهد مهاجرت و بیکاری نخواهیم بود.

زارع‌زاده ضمن قدردانی از فعالیت‌های اداره تعاون روستایی مهریز افزود: مسئولان باید اقتصاد مبتنی بر تعاون را جدی بگیرند تا اقتصاد گسترده و مردمی شود.

رئیس اداره تعاون روستایی مهریز گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی را در زمینه‌های خرید و فروش محصول خیارسبز گلخانه‌ای شهرستان و خرید محصول شیر دامداران شهرستان و همچنین راه‌اندازی مرکز عرضه محصولات کشاورزی و دامی ارائه کرد.

در این نشست همچنین از نماینده شهرستان مهریز در مجلس با توجه به افزایش قیمت نهاده‌ها و عدم نقدینگی تشکل‌ها برای خرید و توزیع این نهاده‌ها درخواست شد از محل تسهیلات کم بهره و یا طرح‌های کمیته توسعه بخش کشاورزی این نقدینگی در اختیار تشکل‌ها قرار گیرد که نماینده قول مساعدت در این زمینه داد.

همچنین مقرر شد در جلسه‌ای جداگانه مسائل و مشکلات تعاونی‌ها با حضور نماینده شهرستان مهریز در مجلس شورای اسلامی مطرح و بررسی شد.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول