اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای شهر قزوین اعلام شد

آمادگی شهرداری برای ایام سوگواری محرم

خبرگزاری فارس: چهل و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین با حضور مسئولان تبلیغات اسلامی استان قزوین با محوریت بحث و بررسی پیرامون برنامه‌های مذهبی هیئت‌های مذهبی برگزار و شهرداری قزوین نیز آمادگی خود را در این خصوص اعلام کرد.

آمادگی شهرداری برای ایام سوگواری محرم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، چهل و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین با حضور شهردار قزوین، مدیرکل و معاون تبلیغات اسلامی استان قزوین، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان قزوین، رئیس شورای شهر قزوین، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و مسئولان مربوط دیگر این دو نهاد در تالار مردم شورای اسلامی شهر قزوین در شهرداری قزوین برگزار شد.

در چهل و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین مسئولان مربوط از جمله مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین، رئیس شورای شهر قزوین، مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین و رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان قزوین سخنرانی کردند.

در مراسم فوق نحوه چگونگی کمک‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین به برنامه‌‌های مذهبی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین بحث ‌شد.

این مراسم با محوریت بحث و بررسی پیرامون برنامه‌های مذهبی هیئت‌های مذهبی برپا شد تا مسئولان مربوط در این جلسه با شناسایی آسیب‌ها و مشکلات برنامه‌های فرهنگی و مذهبی هیئت‌های مذهبی در ایام محرم با برنامه‌ریزی دقیق آنها را برطرف کنند تا این برنامه‌ها با کیفیت برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی و رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان قزوین در این جلسه از شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین خواستار حمایت مالی و معنوی برای برگزاری برنامه‌های دینی و مذهبی در ایام محرم شدند تا بتوانند با همکاری و هماهنگی آنان این برنامه‌ها را مطلوب‌تر برگزار کنند.

شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این جلسه آمادگی خود را برای همکاری و هماهنگی بیشتر برای بهتر برگزار کردن مراسم‌های دینی و مذهبی در ایام محرم اعلام کردند.

در پایان چهل و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین با بحث و تبادل نظرات و پیشنهادها بین مسئولان مربوط اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به جمع‌بندی مطلوبی برای اجرای برنامه‌های دینی و مذهبی در ایام محرم رسیدند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول