اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی زینبیه اعظم زنجان خبر داد

ارسال 50 عکس به دبیرخانه عکس سوگواری زینبیه اعظم زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی زینبیه اعظم زنجان از ارسال 50 عکس از سوی هنرمندان عکاسی استان زنجان به دبیرخانه عکس سوگواری زینبیه اعظم زنجان خبر داد.

ارسال 50 عکس به دبیرخانه عکس سوگواری زینبیه اعظم زنجان

فرید احدیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: فراخوان عکس سوگواری زینبیه اعظم زنجان منتشر شده و تا کنون بیش از 50 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه عزاداری در مسجد زینبیه اعظم زنجان از موضوعات این جشنواره عکس است، افزود: عکاسی از دسته عظیم عزاداری زینبیه اعظم زنجان و قربانگاه این مسجد از دیگر موضوعات این جشنواره است.

مدیر اجرایی زینبیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه نذورات زینبیه اعظم از دیگر موضوعات این جشنواره است، خاطرنشان کرد: اتفاقات پیرامون عزاداری زینبیه اعظم زنجان از دیگر موضوعات این جشنواره است.

وی با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای همه علاقه‌مندان آزاد است، افزود: هر شرکت‌کننده باید حداکثر 10 قطعه عکس به جشنواره ارائه کند.

احدیان با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره باید فرم شرکت در مسابقه را تکمیل کنند، یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌های خود را به دبیرخانه این جشنواره در خیابان زینبیه، مسجد زینبیه اعظم زنجان ارسال کنند.

وی با بیان اینکه از آثار منتخب برای برگزاری نمایشگاه عکس زینبیه اعظم زنجان استفاده می‌شود، افزود: کتاب این جشنواره چاپ و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

احدیان خاطرنشان کرد: از عکاسان شرکت‌کننده در این فراخوان برای برنامه عزاداری 11 محرم دعوت می‌شود.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 30 مهر ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: انتخاب و داوری آثار 10 آبان ماه سال جاری صورت می‌گیرد.

مدیر اجرایی زینبیه اعظم زنجان با اشاره به رونمایی از کتاب و افتتاح نمایشگاه تصریح کرد: همزمان با اول محرم این نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به 30 عکس منتخب توسط کمیته انتخاب آثار مبلغ 500 هزار ریال به همراه لوح تقدیر اهداء می‌شود.

احدیان با بیان اینکه ناصر محمدی، حمیدرضا بازرگانی و فرید احدیان از اعضای کمیته انتخاب آثار هستند، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان مهر ماه سال جاری آثار خود را ارسال کنند.

مراسم عزاداری زینبیه اعظم زنجان همه سال در یازدهم محرم با حضور صدها هزار عاشق و دلباخته ائمه اطهار و به ویژه حضرت زینب پیام‌آور کربلا از سراسر کشور و برخی کشوهای جهان برگزار می‌شود.

مراسم عزاداری زینبیه اعظم همه سال به صورت همزمان از شبکه‌های مختلف تلویزیونی برای داخل و خارج به صورت زنده پخش می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول