اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر باشگاه اتحاد قم:

فوتبال قم از نداشتن حامی مالی رنج می‌برد

خبرگزاری فارس: مدیر باشگاه ورزشی اتحاد قم با اشاره به وجود مشکلات خاص در فوتبال استان قم گفت: نداشتن حامی مالی از بزرگترین مشکلات باشگاه‌های فوتبال قم به شمار می‌رود.

فوتبال قم از نداشتن حامی مالی رنج می‌برد

حسین قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: برگزاری منظم رقابت‌های لیگ استانی در رده‌های سنی مختلف موجب ایجاد انگیزه و شور و شوق در بین نوجوانان و جوانان قمی شده است اما این انگیزه بدون حامی مالی به سرانجام نمی‌رسد.

وی ادامه داد: با کمترین امکانات و بدون داشتن زمین و مکان مناسب تمرین، جمعی از نوجوانان و جوانان مستعد و علاقمند یکی از محروم‌ترین مناطق قم را گردهم آورده و تیمی تشکیل داده‌ایم که موفق به کسب عنوان قهرمانی قم می‌شود.

مدیر باشگاه ورزشی اتحاد قم اضافه کرد: سال گذشته در لیگ رده سنی نوجوانان و امسال در لیگ رده سنی امید فوتبال باشگاه‌های استان قم قهرمان شده‌ایم اما اکنون که قصد شرکت در لیگ‌های کشوری این دو رده سنی را داریم، مشکلات مالی بزرگ‌ترین مانع بر سر راه ما محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: زمان زیادی به آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ نوجوانان باشگاه‌های کشور باقی نمانده است و با اینکه تیم تمرینات خود را به صورت منظم زیر نظر مربیان انجام می‌دهد اما مهم‌ترین دغدغه ما نداشتن حامی مالی مناسب است.

قاسمی تصریح کرد: اگر بخواهیم به عنوان نماینده قم در مسابقات لیگ‌های رده‌های سنی نوجوانان و امید باشگاه‌های کشور شرکت کنیم حامی مالی مناسبی نداریم و اگر بخواهیم انصراف بدهیم برای موقعیت فوتبال قم مناسب نیست.

وی ابراز داشت: اگر مسئولان مرتبط کمی با دقت بیشتری به وضعیت فوتبال قم نگاه کنند می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب مشکلات را برطرف کرد و تیم‌های قمی با تمام توان و قدرت خود در لیگ‌های فوتبال کشور به میدان بروند.

مدیر باشگاه اتحاد قم در ادامه به قهرمانی این تیم در لیگ امید قم اشاره کرد و بیان داشت: دیدارهای این فصل لیگ فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های استان قم با هدف شناخت تیم برتر به منظور اعزام نماینده‌ای از فوتبال امیدهای قم به رقابت‌های لیگ امید باشگاه‌های کشور برگزار شد و قهرمان خود را شناخت.

وی یادآور شد: امسال رقابت‌های لیگ فوتبال امید باشگاه‌های قم همانند رقابت‌های لیگ سایر رده‌های سنی اعم از بزرگسالان، نوجوانان و جوانان از سطح بسیار خوبی به لحاظ فنی برخوردار بود و در نهایت تیم اتحاد شادقلی را به عنوان قهرمان معرفی کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول