اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار منطقه 15:

جشن بزرگ روز جهانی کودک در منطقه 15 برگزار شد

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 گفت: این مراسم در سه بخش برپایی ایستگاه‌های فرهنگی – ورزشی و کودکان، ‌جشنواره پرواز بادبادک‌ها و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برنامه‌ریزی و اجرا شد.

جشن بزرگ روز جهانی کودک در منطقه 15 برگزار شد

محمد حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: شهرداری منطقه 15 با توجه به رویکرد تلاش برای فراهم کردن شرایط مناسب برای زندگی کودکان، برنامه‌های متنوعی را همزمان با هفته جهانی کودک اجرا می‌کند که از جمله آنها برگزاری مراسم جشن در بوستان خلیج فارس بود که با حضور اعضای کانون مادر و کودک و بیش از یک‌هزار و 500 نفر از کودکان و والدین آنان برگزار شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 خاطرنشان کرد: در این مراسم علاوه بر اجرای برنامه‌های شاد شامل اجرای نمایش هنری، ‌موسیقی، ‌پانتومیم، ‌مسابقه و ... جشنواره پرواز بادبادک‌ها و رقابت بین کودکان اجرا شد و 15 ایستگاه فرهنگی – ورزشی و 10 ایستگاه ویژه کودکان با موضوعات گریم، ‌نقاشی، تست هوش‌، مسابقه و سرگرمی، ‌بازی‌های آپارتمانی و اهدای جوایز و ... نیز جهت بهره‌مندی کودکان دایر شد.

وی در ادامه یادآور شد: ‌در این مراسم همچنین با حضور قهرمانی معاون مالی اداره کل سلامت شهرداری تهران از برگزیدگان جشنواره بادبادک، ‌مسابقات و سرگرمی، ‌حافظ قرآن، ‌قهرمانان والیبال، ‌نخبگان ورزشی، ‌دبیر کانون مادر و کودک و همچنین دبیر کانون سالمندان منطقه، ‌سالمند شاعر و سالمندترین فرد منطقه که در هفته سالمند معرفی شده بود با اهداء جوایزی تقدیر به‌عمل آمد.

حیدری در پایان با توجه به اهمیت حقوق کودکان در اسلام گفت: در دین مبین اسلام و همچنین در فرمایشات رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) در ارتباط با اهمیت دادن به کودکان و حقوق آنها تاکیدات بسیاری شده است و بر همین اساس حوزه امور اجتماعی و فرهنگی منطقه همواره در برنامه‌ریزی‌های خود توجه به کودکان را در سرلوحه امور قرار داده و به این موضوع تاکید ویژه دارد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول