اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد در مجلس:

یادواره‌های شهدا ابزاری قوی برای مقابله با جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا امروز یکی از ابزارهای قوی برای مقابله با توطئه‌ها و جنگ نرم دشمن است.

یادواره‌های شهدا ابزاری قوی برای مقابله با جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حجت‌الاسلام‌ دخیل عباس زارع‌زاده ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری چهارمین یادواره شهید کعبه، سرداران و 82 شهید پایگاه‌های حضرت مهدی(عج)، شهید دستغیب و شهید باهنر مهریز با عنوان «لاله‌های آسمانی» اظهار داشت: جنگ نرم دشمن امروز خطرناک‌تر از جنگ هشت سال دفاع مقدس است و نیار است همه آحاد مردم به ویژه جوانان با بصیرت و آگاهی و اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه اگر ما اکنون در مقابل دنیا می‌ایستیم به برکت خون شهدا و فداکاری‌های هشت سال رزمندگان اسلام است، افزود: به دلیل اهمیت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس باید تمام توان خود را برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم به کار گیریم و رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به اینکه پایان همین هفته برای برگزاری مراسم یادواره لاله‌های آسمانی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: باید تمام امکانات را به کار گیریم و تمام نیرو و توان خود را در اختیار این ستاد قرار دهیم تا مراسمی در خور شأن شهدای دیارمان داشته باشیم.

نماینده وسیع‌ترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس اظهار داشت: برپایی یادواره‌های شهدا به این دلیل نیست که آنها با رفتنشان داغ بر دل ما گذاشته‌اند، بلکه برای تجدید میثاق با انسان‌هایی است که با افتخارآفرینی‌های خود امنیت امروز جامعه ما را فراهم کردند و به سمت ملکوت رفتند و به نقطه‌ای رسیدند که با انبیا و اولیای الهی همنشین شده‌اند.

به گزارش فارس، چهارمین یادواره شهید کعبه، سرداران و 82 شهید پایگاه‌های حضرت مهدی(عج)، شهید دستغیب و شهید باهنر مهریز با عنوان «لاله‌های آسمانی» روزهای چهارشنبه 12، پنج‌شنبه 13 و جمعه 14 مهرماه در حسینیه باغ بهار مهریز برگزار می‌شود.

سخنرانی حجت‌الاسلام نقویان، حجت‌الاسلام ابوترابی، حجت‌الاسلام حسینی (کارشناس برنامه سمت خدا)، حجت‌الاسلام حسینیان و کاظم جلالی با اجرای گروه سرود بچه‌های آباده از برنامه‌های این مراسم به یاد ماندنی خواهد بود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول