اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان:

تقدس‌زدایی هدف دشمن در جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان با محکومیت فیلم موهن صهیونیستی در هتک حرمت به رسول‌الله (ص) گفت: تقدس‌زدایی هدف دشمن در جنگ نرم است.

تقدس‌زدایی هدف دشمن در جنگ نرم است

نظرعلی علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از رشت با محکوم کردن فیلم موهن صهیونیستی در هتک حرمت به پیامبر اکرم (ص)، اظهار کرد: ساخت این فیلم با حمایت و سرمایه صهیونیست جهانی با هدف ضربه زدن به ارزش‌ها و اعتقادهای مسلمانان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها اثری در عزم ملت ایران برای مبارزه با استکبار جهانی ندارد، افزود: ساخت این فیلم با هدف انحراف افکار عمومی از شکست تحریم‌های آمریکا و متحدانش در قبال ایران انجام شد تا این شکست آمریکایی‌ها کمرنگ شود.

استاد دانشگاه‌های گیلان با بیان اینکه تقدس‌زدایی هدف دشمن در جنگ نرم است، تصریح کرد: پیامبر و ائمه اطهار همچنان زنده و هدایت‌گر بشریت هستند.

وی با تصریح بر اینکه دولت‌های مستکبر آمریکا و غربی، ادیان را مورد هجمه قرار داده‌اند، خاطر نشان کرد: به دلیل اوج اسلام‌خواهی در غرب و آمریکا فشار بر اسلام زیاد شده است.

علیزاده دین اسلام را جامع‌ترین و کامل‌ترین دین الهی عنوان کرد و گفت: اسلام دین رحمت، عدالت، محبت، مهربانی و رفاه و آسایش بشریت است.

کاریکاتور شرق آب به آسیاب دشمن بود

وی با اشاره به کاریکاتور روزنامه شرق و اهانت به رزمندگان اسلام اذعان کرد: کاریکاتوریست شرق با این اثر آب به آسیاب دشمن ریخت.

جانشین سابق سپاه قدس گیلان، گفت: کاریکاتوریست شرق خود با چشمانی بسته این اثر را ترسیم کرده و وصیتنامه شهدای هشت سال جنگ تحمیلی سند محکمی بر بیداری و آگاهی رزمندگان در مقابله با ظالمان تاریخ است.

وی با بیان اینکه کاریکاتور شرق ظلم مضاعف بود، تصریح کرد: رزمندگان اسلام برای آرامش و دفاع از ناموس همین آقایان در جنگ با اهریمن حضور یافتند و اینک به جای تقدیر شاهد نمک‌نشناسی برخی افراد هستیم که قلم دشمن را در دست گرفته‌اند.

علیزاده قدردانی از اقدام سریع هیئت نظارت و قوه قضاییه در توقیف روزنامه شرق، تصریح کرد: امیدواریم به‌زودی احکام مناسبی برای متهمان این روزنامه صادر شود.

وی با بیان اینکه کاریکاتور شرق سعی داشت تا فیلم موهن آمریکایی را هم‌پوشی رسانه‌ای کند، یادآور شد: غرب توهین را با آزادی بیان اشتباه گرفته است.

مسئولان از خواب غفلت بیدار شوند

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان با انتقاد از وضعیت عدم پرداخت مطالبات چایکاران استان اظهار کرد: مسئولان گیلان به جای شعارمحوری از خواب غفلت بیدار شده و به مردم خدمت کنند.

وی وعده دروغ به مردم را توهین دانست و افزود: مسئولان اگر توان پرداخت مطالبات کشاورز محروم چایکار گیلانی را ندارند با مردم صادق باشند و این ناتوانی را اعلام کنند.

علیزاده تصریح کرد: کشاورز گیلانی توان ادامه کشاورزی را به دلیل بدهکاری و عدم پرداخت مطالبات دولتی ندارد و باید این معضل باید هر چه سریع‌تر رسیدگی و علاج شود.

وی با انتقاد از گفتمان برخی افراد مسئول در گیلان گفت: اجرای طرح انگلیسی ملکه در گیلان غیرممکن است و حزب‌الله در باره اظهارات بی‌اساس سکوت نمی‌کند.

حزب‌الله دیده‌بان گیلان است

این فعال سیاسی با بیان اینکه حزب‌الله گیلان در مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی هوشیار است، اظهار کرد: حزب‌الله دیده‌بان عملکرد مسئولان گیلان است.

وی ادامه داد: اینکه عده‌ای بخواهند در اتاق‌های فکری به سبک و شیوه غربی برای استان تصمیم‌سازی کنند، مردود است.

علیزاده یادآور شد: مهره‌های سوخته سیاسی به دنبال احیای هویت سوخته خود در گیلان هستند که این مسئله غیرممکن است.

انتهای پیام/ب10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول