اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه باهنر کرمان:

گسل بین مردم و حاکمیت‌ از اهداف جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: گسل بین مردم و حاکمیت‌، مردم و مراجع‌، ایجاد تغییر در باورها و افکار مردم و ‌ایجاد تغییر در رفتار از اهداف جنگ نرم است.

گسل بین مردم و حاکمیت‌ از اهداف جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام ‌سلطان مرادی ظهر امروز در جمع دانشجویان جدید‌الورود دانشگاه شهید باهنر کرمان با مقایسه بین دو جنگ سخت و نرم اظهار داشت: دوران دفاع مقدس در حفظ مرزهای ایران اسلامی و مرزهای شرف اسلامی یکی از حساس‌ترین برهه‌های زمانی برای ملت ما بود. 

وی عنوان کرد: پایداری ملت به ویژه جوانان که برخواسته از روح ایمان، وحدت و رهنمودهای امام خمینی بود، موجب پیروزی ملت ما‌ و معرفی یک مکتب آرمانگرا به جهانیان شد.

سلطان‌مرادی افزود: وقتی دشمن در جنگ سخت طی هشت سال دفاع مقدس در برابر ملت ما موفق نبود، جنگ نرم را آغاز کرد.

وی در تعریف جنگ نرم عنوان کرد‌: جنگ نرم شامل هر‌گونه اقدام نرم‌افزاری فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی است که جامعه یا گروه مقابل را هدف می‌گیرد.

سلطان‌مرادی گفت: خسارت کم، پنهان بودن‌، گستره وسیع، عمیق بودن خسارات ناشی از‌ جنگ‌، زمینه موفقیت بیشتر و نیاز به تبلیغات بیشتر از سوی نیروی مهاجم از جمله دلایلی بود که در علل ترجیح جنگ نرم از سوی دشمن اتفاق افتاد.

وی همچنین گسل بین مردم و حاکمیت‌، مردم و مراجع‌، ایجاد تغییر در باورها و افکار مردم و ‌ایجاد تغییر در رفتار را از اهداف جنگ نرم دانست.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول