اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

جنگ نرم دشمن تمامی بخش‌های اجتماعی کشور را تهدید می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: جنگ نرم دشمن تمامی بخش‌های اجتماعی کشور را تهدید می‌کند و مردم باید با قدرت و آمادگی روحی امکان اندیشه حمله و تهاجم نظامی دشمن را سلب کنند.

جنگ نرم دشمن تمامی بخش‌های اجتماعی کشور را تهدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی پیش‌ازظهر امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان اصفهان با اشاره به سه شاخص مهم نیروی انتظامی در استان اصفهان اظهار کرد: پلیس اصفهان در ایجاد رشد و گسترش امنیت اشرافیت کامل داشته و این امر از آمارهای ارائه شده پلیس در حوزه راهور، آگاهی و فتا به وضوح پیدا است.

وی با تاکید به اینکه پیشرفت در ایجاد امنیت استان مایه مباهات است، افزود: حضور پلیس‌های تخصصی در شورای تأمین استان اذعان دیگر بر این عملکرد خوب پلیس به عنوان نقطه قوت است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان تصریح کرد: مردم نیز در درک این احساس امنیت ابراز رضایت‌مندی کرده و در مواقع لزوم نیز نقطه‌نظرات خود را به پلیس انعکاس می‌دهند.

وی ادامه داد: پلیس نماد اقتدار است و باید در بخش تأمین امنیت انتظامی نیز پیشرو باشد.

اسماعیلی با اشاره به تحریم‌های گسترده علیه ایران گفت: دشمن با همه توان خود به میدان آمده و از هیچ توطئه‌ای دریغ نمی‌کند، چرا که دشمن باید دشمنی خود را بکند.

وی اضافه کرد: در مباحث فرهنگی نیز جنگ نرم تمامی بخش‌های اجتماعی را مورد تهدید قرار داده و چنانکه در خصوصی‌ترین‌های اجتماعی حضور پیدا کرده است.

اسماعیلی با بیان اینکه امروزه در عرصه اجتماعی دشمن ایجاد اغتشاش می‌کند، گفت: دشمن می‌خواهد به این واسطه ایجاد ترس و رعب بین مردم را نسبت به نظام ایجاد کند.

وی افزود: مردم باید با قدرت و آمادگی روحی امکان اندیشه حمله و تهاجم نظامی دشمن را سلب کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان تصریح کرد: امروز این استحکام به وسیله ایمان و باور عمیق الهی و ولایت رهبری تقویت می‌شود.

وی تاکید کرد: ما همه به سرباز بودن در جمهوری اسلامی افتخار می‌کنیم و مستحکم‌تر از پیش، اصول و آرمان‌های اساسی انقلاب را حفظ و هر روز قدم‌های بلندتری را نسبت به گذشته برای دفاع از کشور برمی‌داریم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول