اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان یکصد تختخوابی فردوس

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی از اختصاص 3 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار به پروژه بیمارستان یکصد تختخوابی شهرستان فردوس خبر داد.

اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان یکصد تختخوابی فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدجعفر علیزاده ظهر امروز در بازدید از پروژه بیمارستان یکصد تختخوابی شهرستان فردوس اظهار کرد: موضوع قرار گرفتن پروژه بیمارستان یکصد تختخوابی فردوس در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار در حال پیگیری است.

وی افزود: این پروژه با پیشرفت فیزیکی 70 درصد قابلیت قرارگرفتن در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار را دارد و به احتمال قوی با این موضوع موافقت می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی از اختصاص 3 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار به پروژه بیمارستان یکصد تختخوابی شهرستان فردوس خبر داد و تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که اعتبار اختصاص یافته به این پروژه از جهشی 200 درصدی در قانون بودجه سال آینده برخوردار شود.

*رعایت استانداردها در بیمارستان یکصد تختخوابی فردوس

علیزاده به رعایت استانداردهای لازم در پروژه بیمارستان فردوس اشاره کرد و گفت: عملیات ساختمانی و تاسیسات در این پروژه بسیار مطلوب کار شده است.

وی افزود: در صورت عدم موافقت با قرار گرفتن پروژه بیمارستان یکصد تختخوابی فردوس در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار، طبق قانون بودجه برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه تا هفته دولت سال 93 وقت قانونی وجود دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی به برگزاری موفق اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران اشاره و تصریح کرد: این اجلاس با حضور سران بیش از 120 کشور جهان برگزار شد و نتایج مثبتی را به همراه داشت.

علیزاده به افزایش 70 درصدی قیمت میلگرد و 40 درصدی سیمان نیز اشاره کرد و یادآور شد: گرانی و افزایش قیمت‌ها چیزی نیست که بخواهیم آن را نفی کنیم بلکه جای بسی خوشحالی است که پروژه بیمارستان یکصد تختخوابی فردوس با وجود بدهی 5 میلیاردی به پیمانکار همچنان فعال است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول