اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

سیاه‌نمایی وضعیت اقتصادی کشور بخشی از سناریوی دشمن است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: دشمنان قسم خورده نظام با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در پی سیاه‌نمایی وضعیت اقتصادی کشور هستند.

سیاه‌نمایی وضعیت اقتصادی کشور بخشی از سناریوی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: همه دشمنی‌های این نظام به دلیل استقلال و تاکید بر تعالیم حیات‌بخش اسلام است و با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری دشمن در تلاش است تا با جنگ نرم و به‌کارگیری ابزارهای مختلف در جامعه روحیه یاس، ناامیدی و ترس از آینده را ایجاد کند.

وی ایجاد تفرقه و اختلاف بین قوای سه‌گانه را از دیگر اهداف دشمنان دانست و تصریح کرد: ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان از دیگر اهدافی است که دشمنان نظام و انقلاب دنبال می‌کنند؛ از این رو اگر کسی به سمت ایجاد اختلاف حرکت کند به دشمن کمک کرده است.

استاندار خراسان جنوبی به وضعیت فعلی کالا در بازار اشاره کرد و افزود: ذخیره‌سازی لازم در بحث کالاهای اساسی مورد نیاز مردم انجام شده است و هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه در استان وجود ندارد بنابراین مسئولان باید با انجام نظارت‌‌های دقیق و مستمر اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

رشید بر برگزاری مستمر جلسات ستاد تنظیم بازار در مرکز استان و شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: جلسات تنظیم بازار باید در شهرستان‌های استان نیز به صورت منظم به منظور کمک به تامین ارزاق عمومی مردم و نظارت بر توزیع کالاها انجام شود تا مردم با مشکلی مواجه نشوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 300 ناظر افتخاری در استان کار نظارت بر اصناف را به انجام می‌رسانند که تعدادی در مرکز استان و برخی نیز در شهرستان‌ها به صورت تمام‌وقت به انجام وظیفه مشغول هستند.

استاندار خراسان جنوبی به حمایت جدی مسئولان از مصرف‌کنندگان و مردم تاکید کرد و گفت: مسئولان باید به طور جدی با سرکشی و بازدید از واحدهای تولیدی به مسائل و مشکلات تولیدکنندگان رسیدگی کنند و نسبت به رفع آنها تلاش و برنامه‌ریزی داشته باشند.

رشید یادآور شد: تعاونی‌های مصرفی که وابسته به دستگاه‌های اجرایی هستند نقش اساسی در کنترل و تنظیم بازار دارند و مسئولان ذی‌ربط باید نظارت دقیقی بر این تعاونی‌ها داشته باشند.

وی به برخورد جدی با محتکران کالاهای اساسی اشاره کرد و افزود: بدون شک با سودجویان و اخلال‌گران اقتصادی بدون کوچک‌ترین اغماضی برخورد جدی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول