اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار محقق شد

آغاز به کار نمایشگاه طراحی مد و لباس در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: نمایشگاه فروش و طراحی مد و لباس در خراسان جنوبی برای نخستین‌بار افتتاح شد.

آغاز به کار نمایشگاه طراحی مد و لباس در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح این نمایشگاه که در محل نمایشگاه بین‌المللی بیرجند برگزار شد، بر اهمیت و ضرورت برگزاری این نمایشگاه تاکید کرد.

محمد مطهری‌فر اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی قرار داریم راه‌اندازی این نمایشگاه به نوعی معرفی تولیدات ملی و داخلی در مقابل البسه وارداتی است.

وی با بیان اینکه این نخستین نمایشگاه مد و لباس ایرانی در سطح استان است، افزود: به همین دلیل نواقصی نیز در کار وجود دارد که در نمایشگاه‌های بعدی برطرف می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه الگوی لباس‌های ارائه شده اسلامی هستند، تصریح کرد: فرهنگ ایرانی بر پایه تعالیم دین اسلام بنا گذاشته شده است و این امر نیز مستثنی نیست.

مطهری‌فر از حضور تولیدکنندگان پوشاک از خارج استان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: امید است مردم از این نمایشگاه استقبال کنند.

وی با بیان اینکه معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش معرفی پوشش‌های مناسب ورود پیدا کرده است، یادآور شد: ساماندهی بازار مد و لباس هدف اصلی این مجموعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تنوع طرح‌ها و پوشش‌های اسلامی را بالا توصیف کرد و گفت: تاکنون از ظرفیت هنرمندان در این بخش به خوبی استفاده نشده است و برگزاری این نمایشگاه‌ها زمینه این امر را فراهم می‌کند.

این نمایشگاه تا 21 مهر‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی خراسان جنوبی آماده پذیرایی از علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول