اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی خراسان‌شمالی:

راه‌اندازی نمایندگی وزارت خارجه صادرات را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان‌شمالی، راه‌اندازی دفتر نمایندگی وزارت خارجه در این استان را سبب افزایش صادرات از این استان دانست.

راه‌اندازی نمایندگی وزارت خارجه صادرات را افزایش می‌دهد

محمد صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه اتاق بازرگانی از راه‌اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان‌شمالی حمایت می‌کند، افزود: به طور حتم راه‌اندازی این دفتر موجب تسریع در انجام کارهای اداری صادرات و همچنین روادید خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام کار بزرگی برای حوزه صادرات خراسان‌شمالی است، تصریح کرد:‌ اقدام وزارت امور خارجه برای راه‌اندازی این دفاتر در استان‌های دارای پرواز بین‌المللی و مرزی قابل تقدیر است.

صمدی در بخش دیگری با بیان اینکه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان‌شمالی در برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان که در محل تخته ارکان برگزار شده، نقشی ندارد، گفت: این نمایشگاه به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود.

وی در مورد برنامه اتاق بازرگانی برای احداث ساختمان، ملکی مربوط به این اتاق اظهار کرد: هم‌اکنون حدود شش سال از فعالیت اتاق بازرگانی خراسان‌شمالی سپری ‌شده و کماکان در مکان استیجاری استقرار دارد، از این رو اخیراً زمین مناسب برای احداث ساختمان در حال تأمین است که در آینده نزدیک این تشکل دارای ساختمان مناسب خواهد شد.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول