اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی:

بانک‌ها برای حمایت از بخش خصوصی تنفس دو ساله اقساط صادر کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل دادن تنفس دو ساله به واحدهای تولیدی از سیستم بانکی در خصوص باز پرداخت وام‌ها یکی از راه‌های موثر برای برون‌رفت از تنگناهای اقتصادی موجود است.

بانک‌ها برای حمایت از بخش خصوصی تنفس دو ساله اقساط صادر کنند

حسین پیر‌موذن امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: برای بررسی مشکلات بخش خصوصی و واحدهای تولیدی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با حضور اعضای این کمیسیون در اردبیل با بخش دولتی و خصوصی تشکیل جلسه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون 16 مهر ماه وارد اردبیل می‌شوند و تا 18 مهر در اردبیل حضور خواهد داشت و در مدت این سه روز ضمن بازدید از واحدهای تولیدی با حضور بخش خصوصی و دولتی جلساتی برگزار خواهد شد و در این نشست‌ها تمام ابعاد اقتصادی صنایع استان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل یادآور شد: حضور کمیسیون صنایع مجلس در اردبیل فرصت مغتنمی است تا مشکلات بخش خصوصی به صورت جدی بررسی و در سطح ملی مطرح گردد.

پیرموذن گفت: در صورت تحقق این پیشنهاد اتاق اردبیل برای واحدهای تولیدی، یک فرصت مناسب برای تقویت تولید و تثبیت وضعیت موجود خواهد بود که این امر می‌تواند در تثبیت اشتغال در واحدهای تولیدی نیز موثر واقع شود.

این مسئول با انتقاد از عملکرد سیستم بانکی بیان داشت: سیستم بانکی استان در رفع مشکلات واحدهای تولیدی پویا و محرک عمل نمی‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل با اشاره به عدم اجرای مصوبات بخش دولتی در حمایت از بخش خصوصی نیز افزود: متاسفانه بخش دولتی در سال‌های گذشته در عملیاتی کردن مصوبات برای حمایت از بخش تولید و اشتغال فقط به شعار اکتفا کرده وموضوع را به صورت جدی پیگیر نشده است.

پیرموذن در پایان گفت‌‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی را یکی از کمیسیون‌های مهم  و حساس توصیف کرد و اظهار داشت: کمیسیون صنعت و معدن مسئولیت سنگین و خطیری در قبال بخش خصوصی بر عهده دارد و باید اعضای این کمیسیون در بررسی مشکلات بخش خصوصی به صورت جدی فعالیت کنند و برای پویایی اقتصاد استان نیز با حضور اساتید دانشگاهی و مدیران واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی راهکارهای علمی و عملی ارائه کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول