اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با شب شهادت امام جواد(ع)

پیکر پاک 2 شهید گمنام در طارم تشییع و تدفین می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: همزمان با شب شهادت امام جواد(ع) پیکر پاک دو شهید گمنام در شهرستان طارم تشییع و تدفین می‌شود.

پیکر پاک 2 شهید گمنام در طارم تشییع و تدفین می‌شود

جلال قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همزمان با ایام شهادت امام جواد(ع)، دو تن از شهدای دوران دفاع مقدس در طارم تدفین و به خاک سپرده می‌شوند.

وی با بیان اینکه پیکر این شهدا 23 مهرماه سال جاری وارد زنجان می‌شود، افزود: ساعت چهار بعد از ظهر روز چهارشنبه مراسم استقبال از این شهدا در میدان هنرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از برگزاری مراسم شبی با شهدا در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان خبر داد و گفت: سخنران این مراسم آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان است.

وی ادامه داد: قبل از ورود پیکر شهدا به زنجان در شهرهای ابهر و خرم‌دره نیز مردم با این شهدا تجدید پیمان می‌کنند.

قربانی با بیان اینکه پس از برگزاری مراسم شبی با شهدا پیکر این شهدا در شهرستان طارم نیز مورد استقبال مردم قرار می‌گیرند، افزود: با عبور این شهدا از روستاهای مختلف شهرستان طارم، استقبال از شهدا در روستاهای مختلف این شهرستان انجام می‌شود.

وی از برگزاری مراسم شبی با شهدا در مسجد جامع شهر آببرشهرستان طارم خبر داد و یادآور شد: این دو شهید گمنام در جوار شهدای شهرستان طارم به خاک سپرده می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه طبق گزارش، کمیته جستجوی مفقودین این دو شهید 16 و 24 ساله هستند، یادآور شد: این شهدا از شهدای عملیات خیبر در جزیره مجنون تفحص شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این شهدا در مناطق عملیاتی لشگر عاشورا تفحص شده‌اند، خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد این شهدا از شهدای این لشگر محسوب می‌شوند.

قربانی بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه تاکید کرد و فزود: باید روحیه ایثار و شهادت در جامعه دمیده شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول