اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد رودهن:

شهدای گمنام نماد پایداری ایران هستند/احداث ورودی مزین به المان شهید گمنام

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، شهدا، ایثارگران و به ویژه شهدای گمنام را نماد افتخار، استقامت و پایداری ایران اسلامی خواند.

شهدای گمنام نماد پایداری ایران هستند/احداث ورودی مزین به المان شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا ایرانبخش عصر امروز در آیین تجدید میثاق با آرمان‏های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، شهدا و ایثارگران در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی رودهن که با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، جمعی از هیئت رئیسه دانشگاه، اساتید و کارکنان انجام شد، اظهار داشت: شهدا اسوه‏های همیشه جاوید در تاریخ هستند.

وی ادامه داد: رسالت ما در برابر ازخودگذشتگی‏های شهدا و ایثار ایثارگران سنگین است و استادان، کارکنان و دانشجویان باید قدر این مکان مقدس را بدانند.

ایرانبخش اضافه کرد: بی‏شک مزار شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن موهبتی الهی است که شامل این واحد علمی شده است.

*مطالعه وصیت‏نامه شهدا، آسیب‏های اجتماعی را کاهش می‏دهد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: باید با مطالعه وصیت‏نامه شهدا و مرور خاطرات ایثارگران در عرصه‏های هشت سال دفاع مقدس خود را در مقابل آسیب‏های اجتماعی بیمه کنیم.

وی ادامه داد: من از همه دست‏اندرکاران دانشگاه که در مراسم، تشییع، تدفین و ساخت مقبره این شهید گمنام به ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شرق استان تهران، سپاه پاسداران، بسیجیان، ایثارگران، گروه تحقیق و تفحص شهدا، مسئولان شهرستان و شهر رودهن تقدیر و تشکر می‏کنم.

ایرانبخش اضافه کرد: این مسئولان به فضای دانشگاهی رودهن رنگ و عطری عرفانی و معطر به شمیم دل‏نشین این شهید گمنام داده‏اند.

*احداث ورودی مزین به المان شهید گمنام

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، در ادامه، ساخت یک ورودی با نماد شهدای گمنام را در این واحد دانشگاهی پیشنهاد کرد.

وی تصریح کرد: شهدا به‏ویژه شهدای گمنام نماد افتخار، استقامت و پایداری مردمان سلحشور ایران اسلامی هستند.

ایرانبخش اضافه کرد: پیشنهاد من این است که ورودی اصلی دانشگاه از کنار اتوبان و جنب مقبره شهید گمنام طراحی و با اصول مهندسی استاندارد و در شان این واحد دانشگاهی به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی در شرق استان تهران، احداث شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: بدین ترتیب استادان، کارکنان و دانشجویان به هنگام ورود و خروج از این مسیر مقدس، روزانه ایثار و روح ملکوتی شهدا را الگوی خود قرار می‏دهند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول