اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی باشکوه

پاسداشت 141 شهید و 3 لاله گمنام رامند برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم گرامیداشت و پاسداشت 141 شهید و 3 لاله گمنام بخش رامند در آئینی باشکوه با حضور حجت‌الاسلام حسینیان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

پاسداشت 141 شهید و 3 لاله گمنام رامند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین دهمین یادواره بزرگ 141 شهید و سه لاله گمنام بخش رامند با حضور حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، رزمندگان، بسیجیان و خانواده‌‌های معزز شاهد و ایثارگر برگزار شد.

حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان در این مراسم با برشمردن اصول و مبانی فقهی دین مبین اسلام اظهار کرد: مسلمانان باید همواره با پیروی از مکتب امام صادق (ع) و دیگر ائمه اطهار در مسیر اقتدار و سرافرازی الهی گام برداشته و سبب ناامیدی مستکبران شوند.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی ادامه داد: کفار امروز با هجمه‌های گسترده در صدد تخریب فرهنگی و سیاسی ملت‌های مسلمان هستند و در این مسیر از نفوذ دادن هیچ شبهه‌ای‌ نیز فروگذار نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه اشاعه ارزش‌های انقلاب باید همچنان با قدرت در جامع تداوم یابد، اضافه کرد: رمز بقا و جاودانه شدن انقلاب اسلامی تکیه کردن ملت بر آرمان‌‌ها و اهداف والا است.

گفتنی است قرائت دلنشین قرآن کریم با صورت روح بخش یکی از قاریان برجسته کشوری محفل یادواره را مزین کرد.

حضور پرشور و انگیزه نوجوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان از حاشیه‌های خاص این یادواره بود.

اهدای بسته‌های متعدد فرهنگی و مذهبی بین حضار و مدعوین نیز بسیار دیدنی و شور انگیز بود.

قرائت دکلمه‌ ایثار و شهادت و نوحه‌خوانی یکی از مداحان برجسته استان قزوین بسیار معنوی و وصف ناپذیر بود.

فضاسازی دلنشین و چشم‌گیر صحن برگزاری مراسم نیز از حاشیه‌‌های قابل ذکر یادواره شهدای بخش رامند بود.

گفتنی است نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس سرود ایثار و مقاومت در حاشیه این مراسم و طی آئینی با حضور حجت‌الاسلام حسینیان و خانواده‌های معظم شهدا گشایش یافت.

این نمایشگاه که دارای ده‌ها عنوان غرفه فرهنگی، سیاسی، بصیرتی و مذهبی است، در طول ایام هفته دفاع مقدس از 8 صبح تا 22 پذیرای تمام بازدید کنندگان شهرستان بویین زهرا است.

گفتنی است نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس بخش رامند به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران شهر دانسفهان برپا شده است.

همچنین شرکت‌کنندگان در این مراسم نیز انزجار خود نسبت به انتشار فیلم موهن آمریکایی و توهین به رسول مهربانی‌ها را اعلام و خواستار محاکمه عاملان این اقدام کثیف شدند.

فرج‌الله فصیحی رامندی مدیر کل دفتر سیاسی و امنیتی استاندار قزوین و مرتضی درزی‌رامندی رزمنده و جانباز باسابقه دفاع مقدس نیز در این مراسم گرامیداشت حضور داشتند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول