اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور حجت‌الاسلام حسینیان برگزار می‌شود

برپایی یادواره 141 شهید و 3 لاله گمنام رامند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا گفت: مراسم گرامیداشت یادواره شهدای بخش رامند با حضور رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

برپایی یادواره 141 شهید و 3 لاله گمنام رامند

سجاد اینانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: مراسم گرامیداشت 141 شهید و سه لاله گمنام بخش رامند با حضور خانواده های معزز شهدا، رزمندگان، ایثارگران و بسیجیان در مسجد جامع شهر دانسفهان برگزار می‌‌شود.

این مسئول با بیان اینکه فرهنگ شهادت ضامن پایداری و دوام سیره انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: برپایی چنین یادواره‌هایی می‌تواند سبب ادای دین هرچه بهتر ملت به شهدا و رزمندگان باشد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی امروز با اقتدار در حال حرکت است، تصریح کرد: همه ملت و به ویژه جوانان و نوجوانان لازم است که با افزایش بصیرت و آگاهی در درون خویش در مسیر کسب افتخار و عزت‌آفرینی برای نظام اسلامی حرکت کرده و تلاش کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا ادامه داد: تلاش برای اشاعه فرهنگ مقاومت و بیداری باید در سرلوحه کار‌ها و وظایف ملت و مسئولان قرار داشته و همه برای تجلی آن نهایت سعی و تلاش را بکنند.

اینانلو با بیان اینکه هجمه‌هایی که استکبار علیه آرمان‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی آغاز کرده بسیار گسترده است، عنوان کرد: با مدیریت و ارائه راهبرد‌های فرهنگی می‌توان کشور را از گزند توطئه‌ها و شبیخون‌های ضد فرهنگی دشمنان محفوظ کرد.

وی با اشاره به اینکه لازم است تا نسل جوان کشور با آثار و برکات دفاع مقدس آشنا شود، تصریح کرد: وظیفه رزمندگان و تمام پیشکسوتان عرصه نبرد این است که با بیان خاطرات رزمندگان در ایام جنگ تحمیلی و حال و هوای معنوی آن ایام سبب اعتلای روحیه معنوی جوانان و نوجوانان شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: اگر مسئولان و متولیان فرهنگی بتوانند طراحی ویژه‌‌ای را برای مدیریت صحیح فرهنگی کشور اتخاذ کنند، قطعا رشد و پویایی جامعه نیز به طور چشم‌گیری افزایش یافته و اقتدار فرهنگی را به دنبال دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ملت ایران همچنان با تبعیت از ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی موجب شکست و نابودی مفتضحانه استکبار می‌شود.

گفتنی است این مراسم عصر امروز با حضور حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی برپا می‌شود.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول