اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای ترویج فرهنگ شهادت

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: باید از ظرفیت‌های دفاع مقدس برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه استفاده شود.

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای ترویج فرهنگ شهادت

فیروز احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس به عنوان جهاد فرهنگی و اسلامی در نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی است، افزود: باید این دوران به نحو مطلوبی در کشور گرامی داشته شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های استان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه استفاده شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر انقلاب اسلامی به کشورهای جهان صادر شده است، خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی در کشورهای مختلف ناشی از نظام جمهوری اسلامی است.

احمدی بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: باید راه شهدا در جامعه زنده نگه داشته شود.

وی با اشاره به بازسازی عملیات‌های مختلف در سه سال اخیر افزود: نقش رزمندگان زنجانی در عملیات‌های مختلف در معرض دید مردم قرار می‌گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه رزمندگان زنجانی در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس حضور چشم‌گیر و تاثیرگذاری داشتند، افزود: ظرفیت‌های استان در دوران دفاع مقدس باید به نسل‌های آینده جامعه انتقال داده شود.

وی با اشاره به بازسازی عملیات والفجر هشت در هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بازسازی این عملیات در استان آغاز شده و هر شب شاهد حضور گسترده مردم در این مراسم هستیم.

احمدی یکی از افتخارات دوران دفاع مقدس را عملیات والفجر هشت عنوان کرد و گفت: در این عملیات اقدامات بسیاری برای نابودی دشمن انجام شد.

وی با بیان اینکه بازسازی عملیات‌های مختلف موجب آشنایی مردم به ویژه جوانان با رزمندگان می‌شود، یادآور شد: خوشبختانه علاقه جوانان برای آگاهی از حقایق دوران دفاع مقدس بسیار زیاد است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان جایگاه دوران دفاع مقدس را در تاریخ نظام بی‌بدیل عنوان کرد و گفت: این جایگاه به نحو مطلوبی به جامعه انتقال داده شده است.

وی بر ضرورت ثبت و نگهداری این دوران در جامعه تاکید کرد و گفت: باید از رزمندگان و فرماندهان این دوران برای ثبت آثار دوران دفاع مقدس استفاده کرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول