اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر راه و شهرسازی

132 کیلومتر راه روستایی در خراسان جنوبی افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور وزیر راه و شهرسازی 132 کیلومتر راه روستایی در خراسان جنوبی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

132 کیلومتر راه روستایی در خراسان جنوبی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیر‌کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح 132 کیلومتر از راه‌های روستایی استان اظهار کرد: برای افتتاح این تعداد راه روستایی 77 هزار و 700 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مسعود مالکی از بهره‌مندی 18 روستا از مزایای این پروژه خبر داد و افزود: با افتتاح این تعداد راه روستایی‌ یک هزار و 808 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

وی قطعه یک راه روستایی همت‌آباد واقع در شهرستان سربیشه را به طول شش کیلومتر با اعتباری بالغ بر 6 هزار میلیون ریال و روکش آسفالت راه روستایی چهکند به حاجی‌آباد واقع در شهرستان بیرجند را با بالغ بر یک ‌هزار میلیون ریال اعتبار از جمله این پروژه‌ها عنوان کرد.

مدیر‌کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی راه‌های روستایی یهن، رهنیچ سرحد، آرویز درگزان و خور در شهرستان بیرجند را از دیگر پروژه‌های افتتاحی امروز برشمرد و ادامه داد: روکش آسفالت راه روستایی بهلگرد و خونیک به طول 2.5 کیلومتر نیز از دیگر پروژه‌های افتتاحی است.

مالکی از افتتاح کمربندی کریمو واقع در شهرستان سرایان نیز در قالب پروژه‌های راه‌های روستایی خبر داد و گفت: 280 خانوار از مزایای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

وی یادآور شد: راه روستایی چاهک، درویش‌آباد، نیاب، کسراب، سه فرسخ و توتسک نیز از دیگر پروژه‌های افتتاحی است.

همچنین پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور محمد‌آباد علم به طول 10.5 کیلومتر از جمله این پروژه‌ها بود که به صورت نمادین توسط وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول