اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

شاخص توسعه راه‌های روستایی در خلخال کمتر از 30 درصد است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: شاخص توسعه راه‌های روستایی در خلخال کمتر از 30 درصد است در حالی که این میانگین در استان اردبیل 50 تا 60 درصد است.

شاخص توسعه راه‌های روستایی در خلخال کمتر از 30 درصد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری‌بنه ظهر امروز  در جلسه تبیین اهداف برگزاری همایش سرمایه‌گذاری در کوثر و خلخال اظهار داشت: بیکاری جوانان منطقه خلخال و کوثر اصلی‌ترین مشکل  شهرستان خلخال است.  وی در ادامه خواستار شکوفایی استعداد‌های شهرستان خلخال شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل بیان داشت: وضعیت سیاسی کشورمان در شرایط بسیار خوبی است و سخنان قاطع ریاست محترم جمهوری و تاکید بر راهبرد جمهوری اسلامی ایران، موقعیت کشورمان را ارتقا بخشید و اعتماد جهانیان به ایران در تمام حوزه‌ها ارتقا یافت.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در ادامه از فرمانداران شهرستان خواست تا در راه‌اندازی کار مردم و حل مشکلات آنها جدیت لازم را به کار گیرند.

جعفری‌بنه اظهار داشت: ما باید در تمامی شاخص‌ها به توسعه برسیم و شاخص‌های توسعه مد نظر ما جاده‌‌های این منطقه است که متاسفانه شهرستان خلخال و بعد از آن شهرستان کوثر در پایین تر حد قرار گرفته که درصد آن در شهرستان خلخال 30 درصد بوده  و در استان 50الی60 درصد است که این امر می‌‌طلبد مسئولان استانی توجه ویژه‌‌ای به جاده‌های شهرستان‌های جنوب داشته باشند و کم کاری موجود باید روز به روز جای خود را به پیشرفت دهد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل به اصلی‌ترین راه شهرستان (خلخال – کلور – درام) اشاره کرد و افزود: با اتصال این راه از طریق اردبیل – فیروز‌آباد – خلخال - کلور – درام این جاده به عنوان اصلی‌ترین جاده در آینده و به عنوان جایگزین جاده اردبیل - سرچم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود خواستار تلاش اصحاب رسانه در شناساندن صحیح و مناسب منطقه خلخال و کوثر در تمامی حوزه‌ها  به اذهان عمومی شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول