اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان جوانرود خبر داد

بهسازی و آسفالت راه روستایی فولادی‌سفلی و حاجی‌علی در جوانرود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان جوانرود گفت: برای آسفالت و بهسازی راه روستایی فولادی‌سفلی و حاجی‌علی اعتباری بیش از 308 میلیون تومان هزینه شده است.

بهسازی و آسفالت راه روستایی فولادی‌سفلی و حاجی‌علی در جوانرود

سجاد امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: راه روستایی فولادی سفلی و حاجی‌علی در شهرستان جوانرود بهسازی و آسفالت شد.

امینی ادامه داد: طول راه مذکور 3.5 کیلومتر و عرض آن 5.5 متر است که در راستای بهسازی و آسفالت این پروژه اعتباری بیش از 308 میلیون تومان هزینه شده است.

وی شروع پروژه را مهرماه سال 90 اعلام کرد و گفت: با آسفالت این پروژه تعداد 80 خانوار در قالب دو روستا از نعمت آسفالت برخوردار شدند.

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان جوانرود با اشاره به احداث راه روستایی پویینه به بیوله در بخش کلاشی جوانرود گفت: این راه ‌روستایی به طول 12 کیلومتر سال گذشته بیش از صد میلیون تومان از محل اعتبارات شهرستان هزینه شده است.

وی افزود: با انجام رسیدن این پروژه روستای پوئینه که یکی از روستاهای صعب‌العبور و دور افتاده است از نعمت راه روستایی بهره‌مند و روستاهای بخش کلاشی را از دومین مسیر به مرکز بخش متصل می‌کند.

امینی تصریح کرد: راه روستایی پویینه به بیوله علاوه بر مزیت‌های یادشده امکان دسترسی روستاهای این منطقه را به مرکز بخش کوتاه‌تر و شبکه راه‌های روستایی را به هم متصل می‌کند و موجب سهولت در رفت و آمد در این منطقه می‌شود و روستای بیوله از بن‌بست خارج می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول