اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

بویراحمد محروم‌ترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد در راه روستایی است

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد گفت: این شهرستان که مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است در راه روستایی بدترین وضعیت در سطح استان را دارد.

بویراحمد محروم‌ترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد در راه روستایی است

محمد الفونه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: یکی از مشخصات پیشرفت در هر منطقه‌ای داشتن راه ارتباطی مناسب است.

فرماندار شهرستان بویراحمد ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب و در دولت‌های شکل گرفته، در این زمینه کارهای خوبی شد که در این دولت اوج ساخت و ساز راه روستایی صورت گرفت.

این مسئول ارشد شهرستانی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خدمات دولت در راه روستایی را بی‌بدیل دانست و گفت: در استان ما کارهای بزرگی انجام شد که همه قدردان آن هستیم.

وی با بیان اینکه از وضعیت راه‌های روستایی و تکمیل آن در مرکز استان نسبت به سایر نقاط کهگیلویه و بویراحمد رضایت نداریم، افزود: هزار و 250 کیلومتر راه روستایی در شهرستان بویراحمد داریم که تنها 488 کیلومتر آن آسفالت شده و به معنای این است که چیزی بیش از 60 کیلومتر آن آسفالت نشده است.

الفونه از شهرستان بویراحمد به عنوان یکی از وسیع‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرستان‌های استان یاد کرد و گفت: در این شهرستان و در مناطق روستایی نقاط صعب‌العبوری داریم که باید به وضعیت راه‌های آن توجه بیشتری شود.

فرماندار شهرستان بویراحمد به بازدید خود و سایر مسئولان شهرستانی از روستاهای «کمک» در لوداب اشاره کرد و متذکر شد: این روستاها از نظر راه روستایی و آب آشامیدنی دارای مشکلاتی هستند که به جد پیگیر رفع این مشکلات هستیم.

وی مشکل منبع سوخت برای زمستان مردم این روستا را از دیگر مشکلات ذکر کرد و از تهیه منبع سوخت تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما برای آن‌ها خبر داد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول