اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت مخابرات باشت و گچساران خبر داد

بهره‌برداری از سایت تلفن همراه روستایی کوهسرک باشت

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت مخابرات شهرستان‌های گچساران و باشت از بهره‌برداری سایت تلفن همراه روستایی کوهسرک در شهرستان باشت خبر داد.

بهره‌برداری از سایت تلفن همراه روستایی کوهسرک باشت

فریدون کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار داشت: یکی از برنامه‌های شرکت مخابرات توسعه تلفن همراه روستایی در نقاط مختلف روستایی است.

وی به مزایای تلفن همراه روستایی اشاره کرد و بیان داشت: قابلیت جابه‌جایی، استفاده نکردن از سیم، نرخ مکالمه برابر با تلفن ثابت و قابلیت ارسال پیامک از مهم‌ترین مزایای تلفن همراه روستایی است.

این مقام مسئول در شرکت مخابرات ادامه داد: تلفن همراه روستایی به صورت سیم‌کارت بوده و قابل شارژ است.

کرمی با بیان اینکه تا قبل از راه‌اندازی سایت کوهسرک باشت در این منطقه استفاده از تلفن همراه و ثابت مقدور نبود، بیان کرد: با راه‌اندازی این سایت امکان استفاده از تلفن همراه روستایی و موبایل امکان‌پذیر شد.

وی اذعان کرد: با راه‌اندازی این سایت روستاهای کوهسرک علیا و میانی و سفلی، شادگان، شاه بهرام و تلچگاه زیر پوشش تلفن همراه روستایی و موبایل قرار گرفتند.

رئیس مخابرات گچساران و باشت ادامه داد: با راه‌اندازی سایت کوهسرک از گردنه مله باشت تا شادگان در محور باشت به چرام زیر پوشش تلفن همراه قرار گرفت.

کرمی هزینه راه‌اندازی سایت کوهسرک را 2 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این هزینه از محل اعتبارات شرکت مخابرات تامین و هزینه شده است.

وی افزایش تلفن همراه روستایی در شهرستان باشت را در جهت افزایش کیفیت ارتباط و حذف نقاط کور تلفن‌های همراه عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی سایت BTS تلفن همراه کوهسرک نیز در جهت افزایش رضایتمندی روستاییان انجام شده است.

رئیس شرکت مخابرات باشت به ضریب نفوذ تلفن همراه روستایی اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون 70 درصد روستاهای بزرگ شهرستان باشت زیر پوشش تلفن همراه روستایی است.

کرمی از روستاییان خواست برای دریافت سیم‌کارت تلفن همراه روستایی به شرکت مخابرات باشت مراجعه کنند.

وی قیمت هر سیم‌کارت را 100 هزار ریال اعلام کرد و افزود: سیم‌کارت به‌روز تحویل مشتریان می‌شود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول