اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر راه و شهر‌سازی خبر داد

237 کیلومتر تعهد آسفالت راه روستایی در اردبیل

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: شرمنده روستاییان در حوزه راه‌های روستایی هستیم و تلاش می‌کنیم تا جنوب استان را از این محرومیت نجات دهیم.

237 کیلومتر تعهد آسفالت راه روستایی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری عصر امروز در دیدار اهالی روستاهای بخش خورش‌رستم در خلخال اظهار داشت: اولویت اول ما توسعه راه‌های روستایی در خلخال و گرمی است تا سطح برخورداری روستانشینان این مناطق از راه آسفالته وضعیت مطلوبی پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین اولویت آسفالت راه‌های روستایی امسال برای شهرستان خلخال،‌ گرمی و بیله‌سوار و همچنین بخش‌های خورش‌رستم،‌شاهرود و موران و تازه‌کند خواهد بود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: هم اکنون 237 کیلومتر تعهد آسفالت روستایی را داریم که تا پایان امسال دیگر روستاهای دارای بالای 50 خانوار بدون آسفالت نخواهند بود.

حیدری در خصوص وضعیت شهرستان خلخال نیز گفت: در سه ماه گذشته بیش از 150 هزار متر‌مربع لکه‌گیری و آسفالت در طول راه‌های شهرستان خلخال انجام شده است.

این مسئول با اعلام اینکه این اقدامات در مسیر خدمت‌رسانی بی‌منت دولت خدمتگزار صورت می‌گیرد، عنوان کرد: ما سعی داریم تا با جذب اعتبارات و پیگیری‌های ویژه در خدمت‌رسانی این حوزه موفق عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی به راه‌های روستایی شهرستان خلخال شد.

جلیل جعفری بنه خلخال تصریح کرد: مردم انتظارات ویژه‌ای از مسئولان دارند و مسئولان باید به قول‌های خود عمل کنند.

وی ادامه داد: زیر‌ساخت راه یکی از اصلی‌ترین نیاز مردم در روستاهاست و ما در روستاهای خلخال شاهد آن هستیم با راه افتادن کمترین بارندگی‌ها روستاییان با هزاران مشکل خود را به شهرها می‌رسانند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بر اصلاح نقاط حادثه‌خیز به ویژه خلخال – ماسوله و ماجولان و روستای جعفر‌آباد برای تردد راحت روستاییان واقع در این مسیر تاکید کرد.

جعفری بنه خلخال توجه ویژه وزیر راه در حوزه راه روستایی را به همراه ارتقای شاخص‌های مدنظر ضروری اعلام کرد و اظهار داشت: پیگیری مشکلات راه‌های روستایی و آسفالت آنها در اولویت کارهای ما قرار دارد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول