اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی خبر داد

تخصیص 5 میلیارد تومان برای راه‌های روستایی خلخال

خبرگزاری فارس: معاون راه‌های روستایی وزارت راه و شهرسازی گفت: در سال جاری بیش از 5 میلیارد تومان در حوزه راه‌های روستایی خلخال اعتبار‌گذاری شده است.

تخصیص 5 میلیارد تومان برای راه‌های روستایی خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین میرشفیع صبح امروز در بازدید از راه‌های روستایی خلخال، ماجولان و ماسوله اظهار داشت: عملیات آسفالت به طول پنج کیلومتر از طرف ماسوله و از طرف شال در بخش شاهرود خلخال اجرایی می‌شود.

وی به کوهستانی و سردسیر بودن منطقه خلخال اشاره کرد و افزود: باید از محل اعتبارات ویژه برای این مسیر اعتبار‌گذاری شود.در سال جاری حداقل 5 میلیارد تومان برای این شهرستان خلخال در حوزه راه‌های روستایی اعتبار‌گذاری شده که این امر می طلبد از محل اعتبارات ویژه  پیگیری و اقدام شود.

پیر جاده خلخال ماجولان - ماسوله احیا می‌شود 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید از احیای جاده خلخال - ماسوله در آینده نزدیک خبر داد.

جلیل جعفری‌بنه اظهار داشت: در سال جاری بیش از 30 کیلومتر از راه‌های روستایی بخش شاهرود خلخال با تکنولوژی آسفالت سرد آماده استفاده مردم خواهد شد.

وی گفت: هزینه تهیه آسفالت سرد به مراتب ارزان‌تر از تهیه آسفالت گرم و انتقال آن از مسافت دور به بخش شاهرود است و این اهمیت قضیه را دو چندان نموده که با تلاش‌ و جدیت پیگیری دستگاه‌های اجرایی شهرستان این تکنولوژی هم اکنون در بخش شاهرود خلخال مستقر بوده و آماده استفاده برای آسفالت راه‌های روستایی است. 

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به پایین بودن شاخص‌های راه‌های روستایی در شهرستان خلخال اشاره کرد و خواستار توجه ویژه اعتباری به راه‌های روستایی این شهرستان شد.

دکتر جلیل جعفری بنه خلخال به مطالبات  بیش از 3 میلیارد تومان  پیمانکار پروژه کلور ـ درام از وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و افزود: باید اعتبارات ویژه‌ای برای ادامه و تکمیل این راه از سوی وزارت راه و شهرسازی تبیین شود زیرا این محور تنها راه اصلی شهرستان خلخال است و بیش از 70 کیلومتر در مقایسه با راه سرچم راه شهرستان خلخال را به مرکز کشور و پایتخت نزدیک خواهد کرد .

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جاده خلخال ماجولان - ماسوله دومین راه ارتباطی بخش شاهرود خلخال با استان گیلان است.

راه اصلی کلور - درام در کنار این  محور به عنوان اولین راه ارتباطی در حال ساخت است که در 4 قطعه تعریف شده است  و در سال 91 از محل اعتبارات ملی یک میلیارد 400میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته که بعد از پیگیری‌های ویژه  مبلغ یک میلیارد تومان دیگر نیز به این اعتبار اضافه شد و هم اکنون به این پروژه 2 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته که با تخصیص 100 درصد این پروژه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول