اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها فعال شود

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها به منظور بیان دیدگاه‌ها و اظهار نظرهای دانشجویی در راستای پیشبرد امور جامعه لازم است.

کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها فعال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی امروز در جمع دانشجویان جدید‌الورود دانشگاه پیام نور گچساران اظهار کرد: دانشجویان باید در کنار فراگیری دانش و تحصیل علم به تهذیب و تزکیه نفس نیز توجه جدی داشته باشند تا در آینده منشأ خیر و تحول در جامعه بشری شوند.

وی تصریح کرد: تحصیل بدون تهذیب نفس نه تنها به جامعه کمک نخواهد کرد بلکه در مواقعی انسان و جامعه را به سمت پرتگاه و انحراف پیش خواهد برد.

فرماندار گچساران ابراز داشت: دانشگاه محل کسب علم، دانش، معرفت و فضایل اخلاقی و الهی بوده و محیط دانشگاه محیط مقدسی است.

شفیعی ادامه داد: دانشجویان باید از این فرصت به دست آمده بیشترین بهره را برای ارتقای سطح علمی، اخلاقی و معنوی خود ببرند.

* لزوم فعال بودن جنبش‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها

وی پویا و فعال بودن دانشجویان، حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف جامعه و نیز بیان دیدگاه‌ها و اظهار نظرهای دانشجویی را برای پیشبرد امور جامعه مؤثر و لازم دانست.

شفیعی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی و فعال بودن جنبش‌های دانشجویی در محیط دانشگاه‌ها را امری ضروری و اجتناب ناپذیر عنوان کرد.

وی از مسئولان اجرایی شهرستان و مدیران و رؤسای دانشگاه‌ها خواست تا در این زمینه برنامه‌ریزی جدی داشته باشند.

شفیعی از دانشجویان به عنوان آینده‌سازان این جامعه یاد کرد و خطاب به دانشجویان بیان داشت: آینده کشور و پیشرفت جامعه به تلاش، کوشش و همت بلند شما دانشجویان و قشر جوان جامعه بستگی دارد.

وی تصریح کرد: همه دانشجویان باید تلاش کنند تا قطار توسعه جامعه با شتاب بیشتری حرکت کرده و از ریل توسعه و پیشرفت خارج نشود.

فرماندار گچساران با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول سه دهه اخیر عنوان داشت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و با تلاش دانشمندان جوان و نیروهای تحصیل کرده، انقلابی و متدین، ایران اسلامی مسیر توسعه و پیشرفت را در پیش گرفته است.

شفیعی ابراز داشت: امروز ایران اسلامی با اقتدار در تولید علم اولین کشور منطقه است و جایگاه بسیار بالایی در سطح جهان دارد که حفظ و ارتقای این دستاوردها بسیار مهم و مورد توجه است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول