اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور:

کرسی‌های آزاداندیشی نقش واقعی خود را ایفا کنند

خبرگزاری فارس: رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور گفت: باید اجازه دهیم تا کرسی‌های آزاد اندیشی نقش واقعی خود را پیدا کنند و ممکن است در دانشگاه اختلاف نظر وجود داشته باشد و باید همه نظرات خود را بیان کنند.

کرسی‌های آزاداندیشی نقش واقعی خود را ایفا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری ششمین نشست فرهنگی آموزشی اساتید دانشگاه پیام نور سراسر کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کمالی در مراسم افتتاحیه این نشست با بیان اینکه جایگاه نهاد رهبری در دانشگاه‌ها همان جایگاه روحانیت در جامعه است، اظهار کرد: نهاد رهبری در دانشگاه‌ها باید به ابعاد مختلفی بپردازد که یکی از آنها بصیرت‌افزایی است.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های نهاد رهبری تحول در علوم انسانی است، بیان داشت: علوم انسانی که امروز در دانشگاه‌ها ارائه می‌شود متناسب با نظام جمهوری اسلامی و فرهنگ ما نیست، دانشگاه اسلامی یعنی دانشگاهی که تمدن‌ساز بوده و علوم انسانی آن بر پایه جهان‌بینی اسلامی بنا شده باشد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور با بیان اینکه نهاد در دانشگاه یک لشکری به نام اساتید دارد تصریح کرد: شما بدانید که برای حاکم کردن معیار انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها نهاد همواره یار و پشتیبان شما خواهد بود و هر کاری از دستش برآید انجام خواهد داد تا شما در این مسیر استوار گام بردارید.

وی ادامه داد: مخاطب و جامعه هدف نهاد یک قشر خاص و یا افرادی خاص نیست بلکه هر کسی که عنادی با جمهوری اسلامی نداشته باشد مخاطب نهاد خواهد بود.

وی اضافه کرد: ما باید اجازه دهیم تا کرسی‌های آزاد اندیشی نقش واقعی خود را پیدا کنند و ممکن است در دانشگاه اختلاف نظر وجود داشته باشد و باید همه نظرات خود را بیان کنند.

کمالی با بیان اینکه تنها خط قرمز ما براندازی نظام جمهوری اسلامی است خاطر نشان کرد: ممکن است کسانی که می‌خواهند به سازندگی نظام کمک کنند فکرهایی داشته باشند که من نوعی با آن مخالف باشم ولی باید این فرد نیز نظر خود را بدهد تا مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول