اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سلماس در مجلس:

وضعیت راه‌های سلماس بهبود می‌یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: وضعیت راه‌های سلماس بهبود می‌یابد چرا که پروژه‌های زیادی در دست اقدام است.

وضعیت راه‌های سلماس بهبود می‌یابد

علی‌اکبر آقایی صبح امروز در  آیین بازدید از پروژه‌های راهسازی سلماس اظهار داشت: 250 کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان سلماس در دست پیمان است و باید تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما در حد توان نسبت به انجام کارها با سرعت بیشتر اقدام کرد. 

رییس کمیسیون عمران مجلس ضمن تقدیر از تلاش پیمانکاران در ساخت و بهسازی راه‌های روستایی گفت: پیمانکاران یکی از عوامل اصلی برای خدمت به مردم هستند که با تلاش در رفع محرومیت‌ها صادقانه کار می‌کنند.

وی افزود: با مساعدت مجلس و دولت امیدواریم مشکلات اعتباری وزارت راه و شهرسازی حل شده و مطالبات پیمانکاران در اسرع وقت پرداخت شود.

خلیل محبت‌خواه با ارائه آمار راه‌های روستایی استان گفت: کل راه‌های استان 12 هزار و 580 کیلومتر است که از این مقدار 220 کیلومتر بزرگراه، 830 کیلومتر راه اصلی و یک هزار و 988 کیلومتر راه فرعی است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: آذربایجان‌غربی 8 هزار و 73 کیلومتر راه روستایی دارد که 3 هزار و 560 کیلومتر آن آسفالته، یک هزار و 661 کیلومتر جاده شوسه و 2 هزار و 882 کیلومتر راه خاکی را تشکیل می‌دهد که این جاده‌ها مربوط به 2 هزار و 872 روستا با تعداد یک هزار و 568 روستای برخوردار از راه آسفالته است.

در ادامه این بازدید مرتضی نظری فرماندار سلماس اظهار داشت: تلاش پیمانکاران و دست اندرکاران ساخت‌ راه‌های روستایی قابل تقدیر بوده و امید می‌رود همچنان با قدرت و علاقه به ادامه فعالیت بپردازند.

فرماندار سلماس بیان داشت: از مسئولان امر نیز انتظار می‌رود با در نظر داشتن همه جوانب، نسبت به پرداخت مطالبات پیمانکاران برای تامین هزینه‌ها و ادامه پروژه‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول