اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان نکا:

ناجا به دنبال جلب مشارکت مردم در تولید امنیت است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: نیروی انتظامی به جای امنیتی کردن مسائل هم‌اکنون به دنبال اجتماعی کردن مسائل و جلب مشارکت حداکثری مردم و رضایت‌مندی آنان است.

ناجا به دنبال جلب مشارکت مردم در تولید امنیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، اسماعیل فتحی ظهر امروز در جمع مردم مسجد صاحب‌الزمان (عج) نکا اظهار داشت: زمانی می‌توان مردم را در مشارکت‌های اجتماعی سهیم کرد که مردم به نیروی انتظامی و فعالیت‌های پلیس اعتماد داشته باشند.

وی افزود: اقتدار نیروی انتظامی در گرو مشارکت همه‌جانبه مردم است و در این راستا مردم باید به ما اعتماد کنند.

فتحی بیان کرد: پلیس 110 و همچنین سامانه 197 پل ارتباطی مردم با پلیس است و مردم می‌توانند با برقراری ارتباط با این شماره تلفن‌ها مراتب مشکلات، درگیری‌ها، شکایات و تقدیر خود را از نیروی انتظامی بیان کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا یادآور شد: نیروی انتظامی به جای امنیتی کردن مسائل هم اکنون به دنبال اجتماعی کردن مسائل و جلب مشارکت حداکثری مردم و رضایت‌مندی آنان است.

وی گفت: با تلاش مضاعف پلیس و آگاه‌سازی جامعه باید جلوی گسترش معضلات و مشکلات اخلاقی گرفته شود.

فتحی بیان داشت: مشارکت گسترده اقشار مختلف مردم و نهادهای دولتی زمینه‌ساز تعالی سرمایه‌های اجتماعی و ارتقای خدمات ارائه شده این نیرو و اقتدار روزافزون نیروی انتظامی است.

این مسئول ادامه داد: در بحث احساس امنیت، شهرستان نکا از امن‌ترین شهرهای استان است و این مهم تنها با مشارکت و جلب اعتماد مردم به دست آمده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا افزود: مشکلات ناشی از مسائل مختلف اجتماعی و اخلاقی در این شهرستان کمتر از شهرستان‌های دیگر است که باید این تدین و دینداری حفظ شود.

وی اذعان داشت: مردم به علت اینکه اجتماعی زندگی می‌کنند و زندگی جمعی دارند، نیاز به حکومت دارند و حکومت هم نیاز به قانون دارد و قانون نیز نیاز به مجری دارد و همه ما باید تابع قانون باشیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول