اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی خبر داد

افزایش امنیت جاده‌های منتهی به فرودگاه امام

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی با اشاره به وضعیت جاده‌های منتهی به فرودگاه امام خمینی گفت: درصدد افزایش امنیت جاده‌های منتهی به فرودگاه امام (ره) هستیم.

افزایش امنیت جاده‌های منتهی به فرودگاه امام

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی و امور بین‌المللی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، مرتضی دهقان مدیرکل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به همراه تنی چند از معاونان و رؤسای ادارات این فرودگاه ضمن حضور در دفتر رئیس پلیس فرودگاه، هفته نیروی انتظامی را به ایشان و به کارکنان محترمشان تبریک گفت و از زحمات شبانه‌روزی ایشان در جهت حفظ امنیت و ارائه تسهیلات مناسب به مسافران قدردانی کرد.

در این دیدار سرهنگ خسروی، رئیس پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) ضمن بیان عملکرد پلیس فرودگاه طی سال جاری به افزایش امنیت فرودگاه، در داخل فرودگاه و حتی خارج از مرزهای فرودگاه تأکید کرد و افزود: با توجه به اینکه برخی از جاده‌های اطراف منتهی به فرودگاه از امنیت کمی برخوردار هستند، در صدد افزایش امنیت برخی از این جاده‌ها هستیم.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول