اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس:

توسعه در سایه امنیت حاصل می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه در سایه امنیت و آرامش جامعه حاصل می‌شود و باید در راستای گسترش امنیت تلاش کرد.

توسعه در سایه امنیت حاصل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، عباس پاپی‌زاده ‌در دیدار با پرسنل نیروی انتظامی شهرستان دزفول به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: توسعه پایدار تنها زیر سایه امنیت و آرامش در جامعه حاصل می‌شود و به این دلیل باید کوشید تا امنیت جامعه روز به روز افزایش یابد تا حرکت در جاده توسعه سریع‌تر شود.

وی افزود: ایجاد امنیت نیز در جامعه بسیار دشوار است و به این دلیل باید در راستای ایجاد امنیت و حفظ آن در جامعه از برنامه‌های نوین و تکنولوژی روز استفاده کرد.

نماینده مردم دزفول در مجلس با بیان اینکه مردم نقش تأثیرگذاری در تأمین امنیت جامعه دارند، خاطرنشان کرد: با توجه به وظیفه ذاتی نیروی انتظامی برای تأمین امنیت جامعه، همکاری مردم موجب افزایش امنیت در جامعه می‌شود.

وی نقش مردم را در برقراری امنیت غیر قابل انکار دانست و گفت: امنیت در جامعه مرهون همکاری مردم در پروسه ایجاد امنیت است و به این دلیل باید کوشید سطح مشارکت مردم در ایجاد امنیت در جامعه افزایش یابد.

پاپی‌زاده با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با جلب رضایت مردم اقدامات اساسی را در زمینه تأمین امنیت جامعه انجام می‌دهد، افزود: امروز نیروی انتظامی با اقتدار کامل در جای جای کشور همسو با مردم و مسئولان، نعمت آسایش و آرامش را که از نخستین ضرورت‌هاست را تأمین کرده است.

وی تأکید کرد: امنیت از جمله مسائلی در جامعه است که در صورت نبود همه مسائل جامعه را مختل می‌کند و وظیفه موجود برعهده نیروی انتظامی بسیار سنگین است.

نماینده مردم شهرستان دزفول گفت: هرچه از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد کینه توزی‌ها و دشمنی‌های نظام سلطه برای خدشه‌دار کردن هویت دینی و اجتماعی ملت ایران بیشتر می‌شود که این امر وظیفه نیروی انتظامی را سنگین‌تر از گذشته می‌کند.

وی گفت: دشمن از توان ایران اسلامی هراس دارد و به دلیل هراس است که با ایران اسلامی به مقابله برخاسته و از مسیر عناد وارد شده است.

پاپی زاده افزود: نیروی انتظامی به عنوان حافظان مرز و نگهبانان جامعه با تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی، امنیت مطلوب با ضریب بالا را در جامعه و کشور ایجاد نموده‌اند و نقش مؤثر آنان در برخورد با اخلال‌گران نظم و امنیت غیر قابل انکار است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول