اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد

بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق امنیت پایدار

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قم گفت: باید از همه ظرفیت‌های استان برای تحقق امنیت پایدار در قم استفاده کنیم.

بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق امنیت پایدار

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کاظم مجتبایی در مراسم تقدیر از فعالان هفته نیروی انتظامی که در سالن اجتماعات اصناف قم برگزار شد، در سخنانی با اشاره به اینکه دستگاه‌های مختلف در هفته نیروی انتظامی همکاری تنگاتنگی با مجموعه نیروی انتظامی داشتند، اظهار داشت: خبرنگاران و خبرگزاری‌ها مجدانه تلاش کردند که اقدامات و فعالیت‌های همکاران ما تبیین شده و به اطلاع مردم رسانده شود.

وی همچنین با تقدیر از اقدامات صورت گرفته از سوی صداوسیمای مرکز قم در طول هفته نیروی انتظامی از مسئولان سیما و صدای مرکز قم تقدیر کرد.

وی افزود: در مجموعه نیروی انتظامی نیز هر بخش به اندازه خود فعالیت گسترده‌ای داشت که از همه این فعالیت‌ها تقدیر می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه در طول هفته گذشته توان نیروی انتظامی قم در بخش‌های مختلف به نمایش گذاشته شد، گفت: این اقدامات آغازی برای ادامه کار است و امیدواریم در سال آتی که پیش رو داریم بتوانیم از ظرفیت‌های مختلفی که در استان است برای تحقق امنیت پایدار استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه کارکنان ما باید به خودباوری رسیده و این خودباوری باید روزبه‌روز ارتقا یابد، اضافه کرد: امیدواریم ظرفیت‌هایی که در هفته نیروی انتظامی ایجاد شده هر چه بیشتر تقویت شود.

مجتبایی با اشاره به اینکه در هفته نیروی انتظامی در همه مجموعه‌ها شاهد وجود فضای همدلی بودیم، بیان کرد: امیدواریم که این هفته فرصت خوبی برای تقویت هر چه بیشتر این فضا بین نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌ها باشد.

وی در پایان بیان کرد: از همه دستگاه‌هایی که فرماندهی انتظامی استان قم را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این هفته پشتیبانی و همراهی کردند، تقدیر می‌کنم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از معاونان و فرماندهان پلیس‌های تخصصی نیروی انتظامی قم تجلیل شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول