اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 2 روز

اصفهان میزبان نخستین کنفرانس ملی مهندسی برق می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن برق و الکترونیک شاخه اصفهان از برگزاری نخستین کنفرانس ملی مهندسی برق با هدف هم‌افزایی و مشارکت بیشتر صنایع مربوطه با جامعه علمی و دانشگاه در محل نیروگاه اصفهان خبر داد.

اصفهان میزبان نخستین کنفرانس ملی مهندسی برق می‌شود

محسن خردمند در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تعداد 700 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ملی مهندسی برق ارسال شده بود که از این تعداد 215 مقاله طی امروز و فردا در این مراسم ارائه می‌شود.

وی افزود: اصلی‌ترین هدف این کنفرانس ارتقای جایگاه مهندسی برق و الکترونیک است ضمن اینکه قصد داریم با هم‌افزایی میان شرکت‌های مهندسی الکترونیک، سازمان‌های مربوطه و جامعه علمی کشور به شناخت و بررسی مشکلات راه پیشرفت و رشد در ساختار مهندسی کشور بپردازیم.

عضو شورای سیاستگذاری کنفرانس ملی مهندسی برق تاکید کرد: حضور دانشجویانی از شهرهای مختلف کشور مانند اصفهان، یزد، شیراز و مشهد و تهران در این کنفرانس بسیار چشمگیر است و امیدواریم با برگزاری این کنفرانس گامی در راستای وحدت هر چه بیشتر میان صنعت و دانشگاه برداریم.

وی اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا دانشجویان بتوانند با تحرکات بازار کار در این زمینه آشنا شوند و افکار آنها از حالت آکادمیک به سوی کسب و کار سوق پیدا کند.

خردمند اظهار کرد: در همین ارتباط نشست جنبی نماینده انجمن بین‌المللی مهندسی برق در ایران ( IEEE)، نمایندگان انجمن‌های علمی برق و سایر روسای شاخه‌های دانشجویی نمایندگان IEEE و انجمن‌های علمی برق و الکترونیک فردا از ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: بازید از نیروگاه برق اصفهان و برگزاری نمایشگاهی با 12 غرفه از محصولات تولیدکنندگان و شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات مهندسی برق از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

دبیر انجمن برق و الکترونیک شاخه اصفهان درباره برگزارکنندگان این کنفرانس گفت: انجمن مهندسان برق و الکترونیک شاخه اصفهان به عنوان برگزارکننده اصلی به همراه شرکت مخابرات استان اصفهان، شرکت برق منطقه‌ای اصفهان، مجتمع فولاد مبارکه، دانشگاه آزاد مجلسی، مرکز آموزش بازرگانی اصفهان اقدام به برگزاری این کنفرانس کرده‌اند و نمایندگان آنها در این کنفرانس سخنرانی می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین سه سخنران متخصص از تهران داریم که از جمله پژوهشگران نمونه کشور و شخصیت‌های تأثیرگذار علمی کشور در حوزه برق و الکترونیک هستند.

به گزارش فارس این کنفرانس با حضور دانشگاهیان، دبیران انجمن‌های علمی نمایندگان و شخصیت‌های برجسته حوزه برق صنایع و سازمان‌های مرتبط با برق و الکترونیک در تاریخ 12 و 13 مهرماه در محل نیروگاه برق اصفهان واقع در ابتدای اتوبان ذوب‌آهن، بلوار شفق، مجموعه فرهنگی ورزشی نیروگاه اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول