اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد خبر داد

خودکفایی شهرداری در تهیه گیاهان فصلی مورد نیاز

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد از خودکفایی شهرداری در تهیه گیاهان فصلی مورد نیاز فضای سبز شهر خبر داد و تولید انواع گیاهان فصلی برای کاشت در فصول مختلف سال و خودکفایی در این حوزه را از اهداف اساسی و اصلی شهرداری برشمرد.

خودکفایی شهرداری در تهیه گیاهان فصلی مورد نیاز

علی بندعلیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از خودکفایی شهرداری در تهیه گیاهان فصلی مورد نیاز فضای سبز شهر خبر داد و تولید انواع گیاهان فصلی برای کاشت در فصول مختلف سال و خودکفایی در این حوزه را از اهداف اساسی و اصلی شهرداری برشمرد و گفت: در همین راستا واحد فضای سبز شهرداری با برنامه‌ریزی‌های دقیق طی سال جاری موفق شد ضمن افزایش سطح تولید گل و گیاه و انواع گل‌های فصلی، شهرداری را به مرز خودکفایی برساند.

شهردار فرون‌آباد در ادامه با اشاره به برخی اقدامات انجام گرفته از سوی این واحد اظهار داشت: در این مرکز انواع گل‌های فصلی مورد نیاز شهر پرورش داده می‌شود که از جمله آنها می‌توان به آمارانتوس، آشلانتوس، داودی، جعفری، کلم زینتی، رزماری، ابری نقره‌ای و ... اشاره کرد که در این مرکز پرورش داده می‌شوند.

وی عنوان کرد: با ایجاد گلخانه شهرداری و پرورش گل و گیاه در این مرکز، تمامی نیازهای فضای سبز بوستان‌ها، بلوارهای اصلی و فرعی و همچنین میادین سطح شهر تأمین می‌شود.

بندعلیان همچنین از بذرگیری گیاهان و گل‌های فصلی در این مرکز خبر داد و اضافه کرد: این مرکز که در بلوار امام رضا (ع) قرار گرفته است تولید و تکثیر و پرورش انواع گل‌های فصلی و نهال را راه‌اندازی کرده و بازدید و خرید این گونه گل‌ها برای عموم شهروندان مهیاست.

شهردار فرون‌آباد در ادامه سخنان خود ضمن تبریک این موفقیت و تقدیر از تلاش‌های کلیه پرسنل واحد فضای سبز، از آمادگی کامل این واحد برای تأمین گیاهان فصلی مورد نیاز شهرداری‌های استان خبر داد.

وی با بیان اینکه شهرداری با تلاش‌های بی‌وقفه خود ضمن این که به خودکفایی می‌رسد در تولید گل و گیاه منبع درآمدی برای خود نیز ایجاد خواهد کرد، ابراز داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به زودی و در آینده‌ای نزدیک شاهد خودکفایی شهرداری در زمینه گیاهان دائمی نیز خواهیم بود.

بندعلیان در ادامه با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته، اعلام کرد: مردم عزیز و شهروندان محترم نیز باید به یاری شهرداری آمده و مشارکت خود را افزایش دهند و در نگهداری و آبیاری گل‌ها و فضای سبز حضوری فعال در کنار خدمت‌گزاران خود در شهرداری داشته باشند.

شهردار فرون‌آباد در ارتباط با همیاری و مشارکت‌های مردمی در حوزه خدمات شهری افزود: برای جامعه سالم و توام با آرامش روحی و معنوی تلاش، همکاری و همیاری تک تک شهروندان ضروری می‌باشد.

وی در پایان با اعلام اینکه فضای سبز و محیط زیست در سلامتی روحی و جسمی شهروندان یک جامعه تاثیر زیادی دارد، خاطرنشان کرد: همه شهروندان باید تلاش و همت لازم را داشته و در نگهداری فضای سبز کوشا باشند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول