اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

تحقق 40 درصد بودجه جاری شهرداری شوشتر

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از تحقق 40 درصدی بودجه جاری این شهرداری در حال حاضر خبر داد و اطمینان داد که بودجه امسال به طور کامل در این سازمان محقق شود.

تحقق 40 درصد بودجه جاری شهرداری شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر آرش دُر پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: تاکنون 40 درصد از بودجه 85 میلیارد ریالی شهرداری شوشتر محقق شده است و مطمئنا این بودجه به طور کامل تحقق می‌یابد.

وی با اشاره به میزان درآمد شهرداری در شش ماه نخست سال افزود: در نیمه نخست سال، شهرداری شوشتر 35 میلیارد ریال درآمدزایی داشته است و با وجود این میزان درآمد، قطعا بودجه سال‌جاری شهرداری محقق خواهد شد.

شهردار شوشتر افزود: میانگین کسب درآمدهای شهرداری شوشتر 6 میلیارد ریال در ماه است که چنین رقمی سابقه نداشته است.

وی تاکید کرد: نظارت جدی بر پیمانکاران شهرداری از طرف ناظران پروژه‌ها اعمال می‌شود و در همین زمینه به زودی گزارش عملکردی به شورای اسلامی شهر تقدیم می‌شود.

دُر خاطر‌نشان کرد: با وجود اینکه در کمتر از یک سال گذشته مخازن حمل زباله مرکز شهر به کلی نوسازی و 118 مخزن زباله پارکی در سطح شهر نصب شد، هنوز در این زمینه کمبود بسیار زیادی احساس می‌شود و باید در این‌باره اعتبار ویژه‌ای تخصیص داده شود.

شهردار شوشتر تأکید کرد: انحراف از بودجه در همه شهرداری‌ها وجود دارد و این امر تنها به دلیل اتفاقات و مخارج غیرمترقبه و پیش‌بینی نشده است که در تدوین متمم بودجه با پیش‌بینی این مخارج، انحراف از بودجه به صفر می‌رسد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول