اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جدید شهرداری بوشهر:

تعامل و همدلی رمز موفقیت در شهرداری بوشهر است

خبرگزاری فارس: سرپرست جدید شهرداری بوشهر گفت: در کنار آرامش در مجموعه کاری، تعامل و همدلی بین مدیران و کارکنان شهرداری رمز موفقیت و پیشبرد اهداف شهرداری بوشهر خواهد بود.

تعامل و همدلی رمز موفقیت در شهرداری بوشهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدابراهیم فروزانی ظهر امروز در آیین معرفی سرپرست شهرداری بوشهر اظهار داشت: حفظ آرامش و تعهد به اخلاق حرفه‌ای در سازمان از مهم‌ترین اهداف در شرایط فعلی شهرداری بوشهر است.

وی با بیان اینکه امیدواریم اخلاق حرفه‌ای با تعهد به اخلاق مذهبی، دینی و انسانی همراه شود اضافه کرد: هر کسی باید وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهد و همه باید کمک کنند تا شهرداری حرکت در مسیر خودش که خدمت‌رسانی مطلوب به مردم است را ادامه دهد.

وی با قدردانی از رسانه‌ها گفت: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند و آن‌ها می‌توانند با انعکاس مشکلات شهر مسئولان را در خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان یاری دهند.

سرپرست شهرداری بوشهر با درخواست از رسانه‌ها برای همکاری بیشتر و بهتر با شهرداری تصریح کرد: امیدواریم با همکاری رسانه‌ها، مردم و همه مسئولان بتوانیم خدمات شایسته‌ای به مردم فهیم، شریف و بافرهنگ بوشهر عرضه کنیم.

سرپرست شهرداری بوشهر با درخواست از همکاران خود برای ایجاد فضای دوستی و اخلاق‌مداری در شهرداری ابراز داشت: حتی اگر کارشناسی کارآمد و قوی هم داشته باشیم، بدون رفاقت کارها پیش نخواهد رفت و تنها در سایه رفاقت و همدلی کارها به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

فروزانی با بیان اینکه خوشبختانه تمامی همکاران ما در شهرداری از نیروهای حرفه‌ای هستند افزود: امیدواریم شرایط به گونه‌ای مهیا شود که بتوان به درستی تصمیم‌گیری کرد.

وی با اشاره به وضعیت مالی و درآمدی شهرداری بوشهر گفت: از همکارانم درخواست دارم مدیریت صحیح در بخش‌های مختلف به خصوص مالی و درآمدی را در نظر گرفته و همگام با فضای ملی و با سرلوحه قرار دادن اقتصاد مقاومتی در هشت ماه آینده به پیش بروند.

لازم به ذکر است در روزهای اخیر با بالا گرفتن اختلافات شورای شهر با فضل الله توسلی، شهردار پیشین بوشهر، مقرر شد شورای شهر، شهردار بوشهر را استیضاح کند اما شهردار بوشهر قبل از استیضاح از سمت خود استعفا داد و شورای شهر ابراهیم فروزانی را به سمت سرپرست شهرداری بوشهر منصوب کرد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول