اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

بهترین داور برای ارزیابی خدمات شهرداری خود مردم هستند

خبرگزاری فارس: شهردار قم با اشاره به خدمات شهرداری قم در بخش‌های مختلف گفت: بهترین داور برای ارزیابی خدمات شهرداری قم خود مردم هستند.

بهترین داور برای ارزیابی خدمات شهرداری خود مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در جلسه شورای اسلامی شهر قم گفت: در انجام هر کاری باید خلوص نیت و نظر خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) و ولی امر مسلمین جهان و همه مسئولان نظام مورد توجه قرار گیرد و بهترین داور برای ارزیابی کارگزاران خود مردم هستند.

وی که به منظور ارائه گزارش عملکرد یکساله خود در شهرداری و پاسخگویی به سوالات اعضای شورای اسلامی شهر قم حضور یافته بود به برخی از مشکلات شهری پیش روی شهرداری اشاره کرد و خواستار توجه ویژه مسئولان کشوری و استانی به وضعیت توسعه شهر قم شد.

شهردار قم اظهار کرد: میزان رضایتمندی زائران و مجاوران از عملکرد شهرداری قم برای ما بسیار مهم است و به همین منظور در اقدامی علمی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری قم بحث نظرسنجی از شهروندان و زائرین را در دست اقدام دارد.

دلبری به برنامه‌های پیش روی شهرداری قم برای سال آینده اشاره کرد و گفت: خدماتی که طی سال گذشته ارائه شده نتیجه درایت اعضای شورای اسلامی شهر و همکاری و همدلی سایر همکاران خدوم مجموعه شهرداری قم است و امیدواریم در سال آینده خدمات بهتری و در خور شأن مردم شریف قم ارائه شود.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول