اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی سیستان‌وبلوچستان

کارگاه آموزشی رانندگان شهرداری برگزار شد

خبرگزاری فارس: شهردار زاهدان گفت: با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی سیستان‌‌وبلوچستان، کارگاه آموزشی رانندگان شهرداری در زاهدان برگزار شد.

کارگاه آموزشی رانندگان شهرداری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، اسماعیل حسین‌زهی اظهار داشت: به مناسبت هفته ناجا، کارگاه آموزشی ویژه رانندگان خودروهای شهرداری در زاهدان برگزار شد.

وی افزود: با هدف آشنایی بیشتر رانندگان با قوانین جدید مقررات راهنمایی و رانندگی، این دوره آموزشی برای حدود 50 نفر از رانندگان خودروهای شهرداری برگزار شد.

شهردار زاهدان ادامه داد: برای دومین سال متوالی این آموزش‌ها ویژه رانندگان شهرداری برگزار می‌شود و معتقدیم اینگونه همکاری‌ها علاوه بر فرهنگ‌سازی، ایمنی و سلامتی رانندگان و شهروندان را باعث می‌شود.

حسین‌زهی ضمن اشاره به دوره‌های آموزشی که ویژه پرسنل شهرداری برگزار می‌شود، بیان داشت: واحد آموزش شهرداری در این چند سال اخیر، دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان را با توجه به تخصص‌های مختلف تشکیل داده که نتایج خوب آن به مرور زمان دیده خواهد شد.

وی خواستار یادآوری مجدد به شهروندان در مورد تغییر زمان جمع‌آوری زباله از روز به شب شد و از شهروندان خواست با شهرداری زاهدان همکاری کنند.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول