اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

شهرداری‌ها اقدامات فرهنگی را سرلوحه کار قرار دهند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: شهرداری‌ها باید قبل از هر اقدام عمرانی کارهای فرهنگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

شهرداری‌ها اقدامات فرهنگی را سرلوحه کار قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان زهرا نورا صبح امروز در نطق پیش از دستور جلسه شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: باید زمینه‌های پذیرش و مقدمات عملیات اجرای کارهای فرهنگی فراهم شود و در واقع این موضوع باید در یک افق 20 ساله مورد بررسی قرار گیرد تا مشخص شود در کجای راه قرار داریم.

وی خاطر نشان کرد: تشکیل هیئت امنای محلات و اجرای طرح مدیر محله که در این دوره انجام گرفت یکی از گذرگاه‌های تبدیل شهرداری به یک نهاد فرهنگی و اجتماعی محسوب می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه صاحبان اصلی شهر و کارفرمایان واقعی شهرداری شهروندان هستند تصریح کرد: مهم‌ترین نشانه موفقیت شهرداری رضایتمندی مردم از میزان و نحوه خدمات‌رسانی است و در واقع بیانگر اهمیت نظرات مردم در بحث مدیریت شهری بوده که باعث مشارکت واقعی شهروندان در امور شهری می‌شود.

نورا با اشاره به اینکه جمعیت گرگان رشد 183 درصدی را نسبت به سال 85 نشان می‌دهد تصریح کرد: شهرداری گرگان با مساحت 3 هزار و 500 هکتار در سال 85 حدود 175 هزار نفر جمعیت داشت و در حال حاضر 320 هزار نفر جمعیت دارد که رشد 183 درصدی را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: همزمان با رشد جمعیت کمبودهای گذشته و اضافه شدن تعدادی از روستاهای حاشیه شهر و نیازهای بیشتر برای پاسخگویی به خواسته‌های عمرانی و خدماتی شهروندان نیاز به برنامه‌ریزی شهری را دو‌چندان می‌سازد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص بالاترین و مهم‌ترین هزینه در 13 سال گذشته شهرداری گرگان اظهار داشت: خرید املاک واقع در طرح توسعه معابر، فضای سبز، تامین پارکینگ‌های عمومی و فضاهای مورد نیاز شهر از جمله مهم‌ترین هزینه‌های شهرداری گرگان بوده است.

نورا برآورد قیمت املاک خریداری شده از سوی شهرداری گرگان را بیش از یک‌هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این رقم در مقایسه با شهرداری‌های همطراز فوق‌العاده بوده است.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول