اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ـ 132

مصباح: ملایر با 2 تئاتر خیابانی در جشنواره تئاتر کودک حضور دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر اعلام کرد: هنرمندان این شهرستان در قالب دو گروه تئاتر صحنه‌ای و دو گروه تئاتر خیابانی در نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان حضور خواهند داشت.

مصباح: ملایر با 2 تئاتر خیابانی در جشنواره تئاتر کودک حضور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، محمود مصباح اظهار داشت: نمایش خیابانی «ماشین اسباب‌بازی» به کارگردانی مهدی حبیبی و «اسطوره‌های بچه‌های ایران» به کارگردانی نرگس خاک‌کار از ملایر در بخش مسابقه خیابانی این دوره از جشنواره پذیرفته شده‌اند.

وی در خصوص حضور هنرمندان نمایش ملایر در بخش نمایش‌های بخش جنبی جشنواره گفت: نمایش «دزد و مرغ فلفلی» به کارگردانی فقیهی در ایام برگزاری جشنواره تئاتر در ملایر اجرا می‌شود و «نمایش لولو می‌آید» نیز به کارگردانی رحمت فلاحی از ملایر در شهرستان نهاوند اجرا خواهد داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برگزاری نمایشگاه نقاشی کودک و نوجوان در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر خبر داد و افزود: اجرای مسابقه نقاشی روی کاغذ و برگزاری جشن بادبادک‌ها در بام ملایر از برنامه‌هایی است که در ایام برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی در ادامه برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را در ایجاد شادی و نشاط در بین کودکان و نوجوانان مؤثر دانست و گفت: جنب و جوش ناشی از برگزاری جشنواره تئاتر در استان زمینه رونق گروه‌های نمایشی در استان را فراهم می‌کند.

مصباح به گستردگی و تنوع جشنواره امسال نسبت به ادوار گذشته پرداخت و افزود: اجرای سن سیار تئاتر در شهرستان‌ها از جمله جاذبه‌های جنبی این جشنواره است.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 16 تا 22 مهر ماه در همدان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول