اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیست و سومین جشنواره تئاتر سمنان

2 نمایش از استان سمنان به جشنواره تئاتر مناطق کشور راه یافت

خبرگزاری فارس: در بیست و سومین جشنواره تئاتر سمنان دو نمایش از استان سمنان به جشنواره تئاتر مناطق کشور راه یافت.

2 نمایش از استان سمنان به جشنواره تئاتر مناطق کشور راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ظهر امروز آیین اختتامیه بیست و سومین جشنواره تئاتر استان سمنان در فرهنگسرای مهر شاهرود برگزار شد.

آثار اجرا شده در بیست و سومین جشنواره تئاتر استان سمنان در دو حوزه فرعی و یک حوزه اصلی مورد ارزیابی قرار گرفت.

حوزه اصلی داوری شامل انتخاب برگزیده‏ها از جانب هیئت داوران و حوزه‏های فرعی شامل انتخاب بهترین اثر از دیدگاه تماشاگران و انتخاب بهترین‏ها از جانب هیئت منتقدان بود. 

در بخش اصلی جشنواره بدون اولویت هیئت داوران نمایش "وکیل تسخیری" به کارگردانی محسن حسین‏نیا و هادی آقاحسینی و نمایش "قصه شهر بی‏خواب" به کارگردانی مصطفی باقرآبادی را برای حضور در جشنواره تئاتر مناطق کشور انتخاب کردند.

در بخش فرعی انتخاب بهترین اثر از دیدگاه تماشاگران نمایش "وکیل تسخیری" به کارگردانی مشترک محسن حسین‏نیا و هادی آقاحسینی انتخاب شد.

در بخش بازیگری زن طیبه پاکدل بازیگر اثر "جیرجیرک‏ها خاموش نمی‏شوند"، بازیگری مرد به صورت مشترک هادی آقاحسینی برای نمایش "وکیل تسخیری" و محمدعلی دانشگر برای نمایش "قصه شهر بی‏خواب"، در بخش کارگردانی به صورت مشترک محسن حسین‏نیا و هادی آقاحسینی برای نمایش "وکیل تسخیری" و گروه موسیقی نمایش قصه "شهر بی‏خواب" به عنوان بهترین منتخبان هیئت منتقدان در بخش فرعی انتخاب شدند. 

هیئت داوران در بخش پوستر و بروشور مرجان شمسی‏خوانی برای نمایش "قصه شهر بی‏خواب"، طراحی صحنه مهدی بانی برای نمایش "روی نی‏بندی"، عاطفه عرفانی‏نژاد نمایش "سرباز آمریکایی"، طراحی لباس حسین نصیری برای نمایش "جیرجیرک‏ها خاموش نمی‏شوند"، گروه موسیقی قصه "شهر بی‏خواب" و گروه بازیگران زن قصه "شهر بی‏خواب" را به عنوان برگزیده معرفی کردند.

همچنین بدون ترتیب و اولویت طیبه پاکدل در نمایش "جیرجیرک‏ها خاموش نمی‏شوند"، اکبری‏نسب در نمایش "سرباز آمریکایی"، خاطره طالبی در نمایش "ناامنی" و کنشلو در نمایش "جیرجیرک‏ها خاموش نمی‏شوند"، برگزیده شدند.

در بخش بازیگری مرد نیز از مهدی چوبداری، بهروز عشقی، نیما رزاق، محمدعلی دانشگر و بهروان برای نمایش "قصه شهر بی‏خواب" تقدیر شد.

در بخش کارگردانی مصطفی باقرآبادی برای اثر قصه "شهر بی‏خواب" رتبه نخست، محسن حسین‏نیا و هادی آقاحسینی برای کارگردانی مشترک اثر وکیل تسخیری رتبه دوم و رضا فوادی برای اثر سرباز آمریکایی و حسین نصیری برای اثر "جیرجیرک‏ها خاموش نمی‏شوند" به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش نمایشنامه‏نویسی لوح تقدیر به محسن اسماعیلی برای نمایش "جیرجیرک‏ها خاموش نمی‏شوند"، اهدا شد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول