اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

داوران بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اسامی داوران بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان را اعلام کرد.

داوران بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، انوشیروان پیشدار پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی قرار بر این شد از داورانی در این جشنواره استفاده شود که تا حدودی به وضعیت نمایش استان آشنایی داشته و ثانیاً به لحاظ علمی و تخصصی در سطح مطلوب و قابل قبولی باشند.

وی افزود: داوران این جشنواره فرهاد مهندس‌پور، مهرداد رایان مخصوص و امیرحسین حیدری هستند که به لحاظ علمی و عملی در سطح بسیار مطلوبی قرار دارند و امیدواریم گروه‌های نمایشی با ایجاد رقابتی سالم زمینه را برای راهیابی به جشنواره منطقه‌ای و بین‌المللی تئاتر فجر فراهم سازند.

دبیر بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان خاطرنشان کرد: علاوه بر داوران، محمدرضا عطایی‌فر به عنوان داور ناظر اداره کل هنرهای نمایشی و سعید محبی به عنوان منتقد در جشنواره حضور خواهند داشت.

پیشدار از برگزاری کلاس‌های نقد و بررسی در طول جشنواره توسط سعید محبی خبر داد و اضافه کرد: دوره‌های آموزشی و همچنین جلسات نقد و بررسی آثار در حاشیه و بخش جنبی جشنواره برگزار می‌شود که می‌تواند زمینه‌ساز ارتقای سطح هنرمندان نمایش استان هرمزگان باشد.

یادآور می‌شود؛ بیست و چهارمین جشنواره تئاتر هرمزگان از 18 مهرماه در بستک آغاز خواهد شد و تا 21 مهر‌ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول