اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

پرواز بادبادک‌ها در شرق مازندران

خبرگزاری فارس: همزمان با گرامیداشت روز کودک 300 کودک در شرق مازندران با محوریت شهرستان نکا پرواز بادبادک‌ها را به نظاره نشستند و با آن پرواز کردند.

پرواز بادبادک‌ها در شرق مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، پرواز بادبادک‌ها بازی قشنگ و جذابی است که با ترکیب رنگ‌های مختلف جان و روح را جلا می‌بخشد.

این تفریح و سرگرمی نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان، پدران و مادران نیز از جذابیت خاص برخوردار است و سالانه شاهد برپایی چندین جشنواره بادبادک‌ها هستیم.

همزمان با همزمان با گرامیداشت روز کودک پرواز بادبادک‌ها با همکاری شبکه بهداشت و درمان نکا، بهزیستی و مهدکودک‌ها و دستگاه‌های فرهنگی در نارنج‌باغ نکا برگزار شد و روزی دلپذیر را تا شب برای همگان به همراه داشته است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نکا در گفت‌وگو با فارس درباره اهداف برگزاری این جشنواره در تپه و پارک نارنج‌باغ این شهرستان گفت: برگزاری این جشنواره با حضور کودکان و مهد کودک‌ها و با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای آنها برگزار شده است.

سید حسین کاظمی ادامه داد: استقبال مناسبی از این جشنواره شده و 300 کودک در این پرواز بادبادک‌ها با توجه به فضای محدود شرکت کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا و رئیس هیئت ورزش‌های همگانی این شهرستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا بیان داشت: به واسطه برگزاری مطلوب و بسیار خوب جشنواره پرواز بادبادک‌ها در سال‌های گذشته در نکا برگزاری جشنواره بادبادک‌ها در مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود.

اسماعیل محمودیان تصریح کرد: جشنواره پرواز بادبادک‌ها در طول سال چند بار و در مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود که با استقبال بسیار خوب و بالای شهروندان همراه بود.

وی یادآور شد: برگزاری دوره‌های مختلف جشنواره‌های ورزشی در دستور کار ما قرار دارد و با برنامه‌ریزی عملیاتی می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی نکا ادامه داد: ایجاد فضایی مناسب برای شهروندان و توسعه ورزش همگانی در سطح جامعه از مهم‌ترین دغدغه‌های است تا همه اقشار بتوانند از فضای مناسب ورزشی برخوردار باشند.

محمودیان اذعان داشت: در سال‌های اخیر با همکاری همه مسئولان و به ویژه شهرداری و شورای شهر در این راستا اقدامات مناسبی انجام شده و افزایش پارک‌های شهری و پارک بانوان، نصب دستگاه‌های ورزشی و برگزاری پیاده‌روی‌های مختلف خانوادگی در این رابطه گام‌های مثبتی در سطح شهرستان برداشته شده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول