اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی کرمان خبر داد

معدوم‌سازی 2800 کیلوگرم فرآورده خام دامی در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان گفت: طی سه ماهه دوم امسال بیش از 2 هزار و 800 کیلوگرم فرآورده خام دامی در این شهرستان ضبط و معدوم شده است.

معدوم‌سازی 2800 کیلوگرم فرآورده خام دامی در کرمان

محمدمهدی یزدان‌پناه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به انجام 15 هزار و 93 نوبت بازدید از مراکز مختلف تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در سه ماهه دوم در شهرستان کرمان اظهار داشت: بیش از 2 هزار و 848 کیلوگرم انواع گوشت و فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی و فاسد در این مدت ضبط و معدوم شد.

وی به بازرسی از مراکز عرضه انواع گوشت، مرغ و ماهی، قصابی‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها، کارخانه‌های شیر و سردخانه‌ها اشاره کرد و افزود: در این راستا 113 مورد فرآورده غیر بهداشتی تشخیص و شناسایی شد.

یزدان‌پناه تصریح کرد: در این مدت با نظارت‌های دقیق قبل و بعد از کشتار توسط ناظران دامپزشکی بیش از یک‌ میلیون و 20 هزار قطعه طیور و 46 هزار و 281 رأس دام سبک و سنگین و 333 نفر شتر در کشتارگاه‌های دام و طیور شهرستان کرمان کشتار شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان از مردم خواست با توجه به اهمیت سلامت افراد در هنگام خرید فرآورده‌های خام دامی به تاریخ تولید، انقضا و شرایط نگهداری محصول توجه ویژه‌ای داشته و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را به دامپزشکی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول