اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان:

فعالیت در حوزه کودک و نوجوان به سمت محتوایی شدن هدفگذاری شده است

خبرگزاری فارس: مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: در برنامه‎های روز کودک سعی کردیم برنامه‎ها خیلی نمادین نباشد و فعالیت در حوزه کودک و نوجوان به سمت محتوایی شدن هدف‎گذاری شده است.

فعالیت در حوزه کودک و نوجوان به سمت محتوایی شدن هدفگذاری شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسین سمیعی در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی شهرستان گرگان با تبریک روز جهانی کودک به همه کودکان و نوجوانان دنیا خصوصا کودکان منطقه زلزله‎زده تبریز اظهار داشت: امیدواریم همه کودکان و نوجوانان در اقصی نقاط دنیا گل لبخند بر لبانشان نشسته و لحظه‎هایی همراه با شادی و شادابی داشته باشند.

وی با بیان اینکه هجدهمین جشنواره «یک هفته با کانون» به مناسبت هفته جهانی کودک را در گلستان به میزبانی نشسته‎ایم، تصریح کرد: در این هفته برنامه‎های متنوعی بر اساس روزشمار صورت می‎گیرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با اشاره به اینکه شعار امسال روز جهانی کودک «کودک، خانواده و جامعه» نامگذاری شده است متذکر شد: در نخستین روز ملی کودک شاهد افتتاح نمایشگاه در 30 غرفه با محوریت فرهنگی، هنری، ادبی و دینی در مجتمع فکری هنری گرگان بودیم که به صورت کارگاه‎های خلاقانه و عملیاتی برای حضور کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است.

سمیعی از افتتاح کامیون نمایش عروسکی سیار در جشنواره کودک خبر داد و یادآور شد: این کامیون قابلیت دارد برنامه نمایش‎های عروسکی و تئاتر زنده را به طور سیار در نقاط مختلف استان و کشور برای بچه‎ها به روی صحنه آورد.

وی افزود: کارناوال شادی در منطقه مرزی از اینچه‎برون تا داشلی‎برون برای نشاندن لبخند شادی بر لبان کودکان و نوجوانان استان سفر خواهد کرد و قرار است با دستگاه‎های مرتبط این کارناوال شادی در یک روستا به طور نمادین فعالیت‎های فرهنگی، ادبی و دینی را به اجرا درآورد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان افزود: رویکرد کار ما این است که در قالب کارهای فرهنگی، هنری، ادبی و دینی بچه‌ها را به سمت و سوی مطالعه و روخوانی کتاب و آشنا کردن کودکان و نوجوانان با فرهنگ کتاب و کتابخوانی رهنمون کنیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول